zwangerschapsongemak

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Zwangerschap
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniem

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2007 7:58 am    Onderwerp: zwangerschapsongemak

ik ben bijna 3 maanden zwanger en heb sinds kort een huidallergie die verschrikkelijk jeukt en elke dag erger wordt. ik heb reeds verschillende produkten gebruikt tegen jeuk maar niets helpt, het zou misscchien de ziekte pupp kunnen zijn, weet iemand hier iets meer over of tenminste een effecient middeltje ?
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 7:33 pm    Onderwerp:

Ik zou zeker naar een dokter gaan! Want medicatie en zwangerschap :beter toch niet op eigen houtje. En,indien er een allergie zou zijn dan kan je misschien de oorzaak vinden. Het moet wel heel vervelend zijn voor u!
Ilse
Naar boven
jolanda

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 2:18 am    Onderwerp:

Hallo Anoniem,

Ik heb zelf geleden onder PUPPP de laatste weken van de zwangerschap. PUPPP is een huidaandoening die alleen voorkomt in de zwangerschap, en dan in het laatste trimester. Zeer waarschijnlijk heb je geen PUPPP maar dit kan uiteraard alleen een huidarts bevestigen. In de regel gaat jeuk vroeg in de zwangerschap snel weg. Ik hoorde laatst van een vrouw waarvan haar jeuk verdween (in de prille zwangerschap) na het drinken van melk. Misschien een tip om op je voedingsgewoonten te letten. Sterkte en succes.
Groeten van Jolanda
http://www.angelfire.com/grrl/puppp/
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 3:15 pm    Onderwerp:

Ik las een fout in mijn zin. Zo moet het zijn: De vrouw stopte met het drinken van melk en daarmee verdween haar jeuk.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Zwangerschap
Pagina 1 van 1