zonnealergie

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Allergie algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Verewiet

BerichtGeplaatst: Do Mrt 01, 2007 12:23 pm    Onderwerp: zonnealergie

Heb de laatste jaren enorm veel last van zonneallergie. Kan iemand mij tips of eventueel homeopatische middelen doorgeven?
Naar boven
vanwieren

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 11:28 am    Onderwerp:

De beste tip is helaas zoveel mogelijk uit de zon blijven!
Als je dan toch in de zon moet of wil een sun-block (heel hoge beschermingsfactor én veel keren aanbrengen)
Allergie kan ene jaar erger zijn dan andere,maar hoe dat komt?
Naar boven
Bea

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 12, 2007 9:54 pm    Onderwerp:

Zelf heb ik de laatste jaren veel last van zonne-allergie. Vorige jaren liet ik me, alvorens op vakantie te gaan, met cortisone inspuiten door de huisarts en dat bezorgde me dan 2 weken allergievrije vakantie.
In januari las ik in een tijdschrift een artikel over zorgeloos zonnen met een 6 weken durende kuur van betacaroteen en melatonine. Ik begon op 1 april en stopte half mei. Het heeft inderdaad heel goed geholpen. Sinds gisteren heb ik er weer last van; dus ik ben vandaag weer begonnen met mijn volgende kuur zodat ik over 2 weken weer zorgeloos in de zon kan lopen als we met vakantie zijn in een zeeeeer zonnig land.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes ermee en zonnige groetjes. Bea
Naar boven
Mark Brouwer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 20, 2007 2:41 pm    Onderwerp: zonneallergie

Kijk voor duidelijke informatie op www.letopdezon.nl over zonneallergie. Voor vragen kan je altijd mailen. contact@letopdezon.nl. Ik heb zelf ook last van zonneallergie en ben daarom deze website begonnen om lotgenoten goed te informeren.

Succes,
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Allergie algemeen
Pagina 1 van 1