zo onzeker

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Baby verzorging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniem

BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2007 12:24 am    Onderwerp: zo onzeker

Hallo, momenteel ben ik 9 weken zwanger en vorige week donderdag heb ik mijn eerste echo gehad. alles was dik in orde. Nu ben ik wel ongerust omdat ik al een paar dagen niet meer echt misselijk ben. Ik heb reeds een miskraam achter de rug (het hartje was gestopt met kloppen op 7,5 weken en ik wist het maar toen ik op 10 weken naar de gyn ging dat ik een miskraam gehad had) en toen was ik nooit misselijk geweest. Ben zo bang dat dit opnieuw zal gebeuren. Kan het dat je na 8 weken al minder misselijk bent?
Naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 8:28 pm    Onderwerp:

Hallo, volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken, je hebt al een echo gehad en daar was alles goed mee. Ik heb zelf ook een miskraam gehad toen ik 10.5 week zwanger was en ik wist eerst ook van niets. Toen ik voor het eerst een echo kreeg bleek ook bij mij dat het hartje was gestopt rond de 7e week. Ongeveer 3 mnd daarna was ik gelukkig alweer zwanger. Ik heb nu indmiddels een gezonde jonge zoon van 8 mnd. Maar tijdens die zwangerschap lette ik op alle pijntjes en kwaaltjes, ik was ook ontzettend bang. Elke zwangerschap is weer anders en kun je niet vergelijken, probeer er van te genieten en als je het geruster stelt ga je naar je verloskundige of huisarts om daar bv. even naar het hartje te gaan luisteren dat is vaak al een hele gerust stelling. veel succes en plezier met je zwangerschap.
Naar boven
gisele

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 11:14 pm    Onderwerp:

Proficiat met je zwangerschap,ik zou mij geen zorgen maken als de gynecoloog zegt dat alles in orde is.Ik heb twee flinke zonen en ik was ook juist de eerste weken misselijk.De ene zwangerschap is de andere niet,ik wens je alvast veel geluk.
Naar boven
Natascha

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 2:01 am    Onderwerp:

Hey, ik denk niet dat da kwaad kan dat je niet misselijk bent; Ik ben nu voor het eerst zwanger en ben nu 11 weken en 2 dagen, en zelfs ben ik ook maar enkele dagen misselijk geweest. Deze avond moet ik naar de gynecologe en ik hoop dat alles goed is, al moet ik toegeven dak een beetje schrik gehad heb na dit te lezen want ik dacht altijd dat je dat direct wist als je een miskraam kreeg. Succes met u zwangerschap
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Baby verzorging
Pagina 1 van 1