| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Sarah
|
Geplaatst: Wo Sep 16, 2009 9:32 am Onderwerp: Wil van mijn migraine af > Cefaly? |
|
|
Mijn naam is Sarah en ik ben 31 jaar oud. Sinds een jaar of 10 heb ik last van migraineaanvallen. In het begin dacht ik dat het vanzelf zou overgaan. Helaas is dit niet het geval! Heb meerdere keren per maand last van migraine en ben tijdens zo’n aanval echt geveld. Kan net als vele anderen geen licht verdragen en moet echt ff in bed gaan liggen. Door deze aanvallen moet ik me vaak ziek melden op mijn werk. Echt heel vervelend, maar kan er niets aan doen.
Heb al van alles geprobeerdt om er vanaf te komen. Slik dagelijks medicijnen, probeer chocolade enzo ter vermijden en toch krijg ik de aanvallen steeds terug. Vaak wel 2 dagen lang echt super vervelend. Zoek nu op internet naar andere middelen, want zo kan ik echt niet langer door.
Heb bij de apotheek bij ons in de buurt wel een folder meegenomen over Cefaly, een soort van diadeem die je op je hoofd moet gebruiken. Heeft iemand daar al ervaringen mee? Ben wel erg benieuwd namelijk! |
|
| Naar boven |
|
|
|
grietje
|
Geplaatst: Di Sep 22, 2009 7:00 am Onderwerp: migraine |
|
|
| ik weet dat er bloeddrukverlagende middelen zijn die heel toevallig migraine voorkomen ,ik had n.l een te hoge bloed druk en kreeg deze medicijnen ervoor en bij de eerstvolgende controle bleek mijn migraine ook over te zijn ,toen ik mijn huisarts ernaar vroeg zij hij dat het inderdaad migraine kon voorkomen het medicijn heet metroprololsuccinaat,en mijn schoonzusje heeft het speciaal voor migraine voorgeschreven gekregen en is nu ook van die vervelende hoofdpijn af...succes |
|
| Naar boven |
|
|
|
michiel
|
Geplaatst: Do Okt 01, 2009 6:34 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ik heb een hele goed oplossing heb voor jullie.
Het zijn absoluut geen medicijnen, maar vitamines.
Ik denk dat je een micraine probleem niet moet oplossen met bloedverdunnes.
Als je meer wilt weten laat maar een bericht achter op mijn mail adres.
info@vanhemert-techniek.nl |
|
| Naar boven |
|
|
|
Hilde
|
Geplaatst: Zo Okt 18, 2009 11:18 am Onderwerp: migraine |
|
|
Dag Sarah,
Vraag aan je huisarts of Depakine iets voor jou kan
betekenen.
Ik heb er wel baat bij. |
|
| Naar boven |
|
|
|
Marie-Ange
|
Geplaatst: Do Mei 27, 2010 3:54 pm Onderwerp: cefaly |
|
|
Ik heb nu bijna een maand een cefaly toestel.
Ik had wekelijks hoofdpijn die soms 2-4 dagen kon duren.Sedert dat ik het toestel gebruik is mijn hoofdpijn veel verbetert en heb ik nog niet echt een hevige aanval gekregen, wel wat lichte hoofdpijn maar bij gebruik van toestel gaat het beter.
Voor mij is het een aanrader en ik gebruik het iedere dag 1 tot 2 maal.Er is maar 1 nadeel aan en dat zijn die elektroden dat je moet kleven op je voorhoofd , die komen vlug los en moet je dan vervangen. In het begin is het wat wennen en doet het pijn,juist of dat je hevige hoofdpijn gaat krijgen maar na die 20 minuten voel je je beter.Bij mij helpt het en ik voel me nu beter.Ik wilde dit gewoon even laten weten |
|
| Naar boven |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Aug 03, 2010 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat iedereen met migraine gewoon alles wil proberen om er maar van verlost te zijn... ik neem momenteel topamax als voorkomen en imitrex spuiten bij een aanval + voedingsstoffen geschrapt.
Iedereen succes bij het zoeken naar zijn hulpmiddel! |
|
| Naar boven |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 18, 2011 9:48 am Onderwerp: Stop migraine nu |
|
|
Hoi,
Ik had er ook last van maar ben er vanaf dankzij