Vagina vergroting

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniem

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 2:56 am    Onderwerp: Vagina vergroting

Zijn er in dit landje nog vrouwen die hetzelfde sexueel probleem hebben als ik?
Ik krijg namelijk de penis van mijn man niet in mijn vagina. Zelfs niet met vaseline of ander glijdende zalfjes. Het doet vreselijk fel pijn wanneer we het proberen. Hiervoor zou ik graag mijn vagina laten opereren. Kan iemand mij zeggen hoe zo een operatie heet zodat ik er meer uitleg over kan zoeken.
Ik ben er zeer beschaamd en radeloos voor.
Naar boven
M.J. D.

BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 12:50 pm    Onderwerp:

Vaginavergroting hoeft niet altijd via chirurgische weg; het kan ook via perineale massage(lees: manuele rektechnieken) of via bekkenbodemspieroefeningen (met nadruk op ontspanning)om de leasticiteit van de omliggende spieren te verbeteren. Want het kunnen ook de omliggende spieren zijn die erg gespannen zijn. Men kan alleen iets nauwkeuriger zeggen afhankelijk van de oorzaak.
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 3:36 pm    Onderwerp:

ik heb ongeveer hetzelfde probleem en ben ook een oplossing aan het zoeken. Het is inderdaad vreselijk pijnlijk. Het rare is wel dat ik al met anderen sex gehad heb maar met mijn huidige vriend lukt het dus niet. Het feit is dat de penis van mijn huidige vriend vrij groot geschapen is en ik denk dat dat het probleem geeft. Ik leef met je mee
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 6:23 pm    Onderwerp:

graag had ik geweten welke deze oefeningen zijn. Ik zou deze graag proberen om mijn probleem op te lossen. waar kan ik aan een beschrijving ervan geraken? Danku
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2007 6:38 am    Onderwerp: vaginavernauwing

Al geruime tijd heb ik last van vernauwing van de vagine. Op het moment kunnen we helemaal geen gemeenschap hebben. We hebben het wel steeds geprobeerd, maar zodra de penis naar binnen wil gaan dan heb ik zo'n heftige pijn dat het totaal niet kan. Laatst had ik een onderzoek voor incontinentie, er moest ook iets vaginaal naar binnen, zelfs dat kregen ze niet gedaan. Het is vreselijk frusterend, want je leeft nu eigenlijk als broer en zus. Mijn echtgenoot neemt het mij gelukkig niet kwalijk, maar zelf heb ik er veel last van. Ik ben 56 jaar, maar vindt dat ik te jong ben, plus dat ik toch mijn gevoelens heb. Ik zou graag een chirurgische ingreep willen zodat we weer normaal kunnen leven. Is er soms iemand die al zo'n ingreep heeft gehad, dan zou ik het graag vernemen. Sad
Naar boven
Veerle

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2010 9:40 am    Onderwerp: Vagina vergroting

Dag dames,

Maybe zou ik jullie kunnen helpen.
Ik heb net als jullie hetzelfde probleem.
Ik wordt over 2 weken hieraan geopereerd.
Waarschijnlijk kan ik dan gewoon gemeenschap hebben.

Ik zou zeggen, laat je naar kijken en vraag een doorverwijzing naar het ziekenhuis aan de huisarts.
(heb ik ook gedaan, ze kunnen er moeilijk over doen, maar zet door, ze kunnen er wat aan doen!!!!!)

Heel veel succes!
Gr. Verie
Naar boven
Marlies

BerichtGeplaatst: Zo Mei 09, 2010 6:16 pm    Onderwerp: vaginale vergroting

Beste Veerle,

Hoe is je operatie gegaan in januari? Ik heb eenzelfde operatie gehad vorig jaar en heb er nog steeds veel last van bij het vrijen. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen en hoop voor jou dat het allemaal goed gaat!

Marlies
Naar boven
Veerle

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2010 3:26 pm    Onderwerp: Vagina vergroting

Ha Marlies,

Wat fijn dat je een berichtje plaatst.
Helaas gaat het niet zo goed, hoop as dinsdag weer terug te gaan naar het ziekenhuis.
Verdere behandeling weet ik niet.
Net als jij heb ik nog steeds veel pijn aan de wond, zeker als het er tegen duwt.
Jij heb het dus ook ondergaan?

Sterkte ermee, Marlies!
Groetjes van Veerle.
Naar boven
Davina

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2010 8:11 pm    Onderwerp:

Kan het niet zo zijn, dat je last hebt van vaginisme, die je niet onder controle hebt ? Is het een soort nervositeit ?

Bespreek het eens met je huisarts. Een goede advies is altijd welkom, toch ? Niets is vervelender voor een vrouw als een vrouw niet de gewenste controle / gevoel van haar vagina kan controleren.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Pagina 1 van 1