| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Betty
|
Geplaatst: Ma Feb 19, 2007 1:36 pm Onderwerp: spierspasmen |
|
|
| Ik zoek mensen die ook ervaring hebben met spierspasmen op de schouders wat ook het trapeziumsyndroom wordt genoemd. Dit komt door steeds in dezelfde houding te zitten ( door mijn werk )Oefeningen heeft nog niet veel baat gehad omdat de spieren zwaar gestoord zijn.Ik neem nu een geneesmiddel dat eigenlijk bedoeld is voor depressies maar tevens ook een werking heeft op de spieren om die te ontspannen. Maar graag had ik iets gevonden om dit meer op een natuurlijke wijze te benaderen.Alle mogelijke informatie is welkom. |
|
| Naar boven |
|
|
|
anoniem
|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 11:30 am Onderwerp: |
|
|
| Tja als ik spietrpijn heb gebruik ik gewoon eaglebrand zie www.eaglebrand.nl . Maar ja ik zit ook elke elke dag voor de computer dus ik smeer het bijna elke dag opnieuw, ik slaap er wel lekker mee en mijn man hoeft niet uren lang te masseren maar om er voorgoed af te zijn. Persoonlijk denk ik niet dat dat mogelijk is. |
|
| Naar boven |
|
|
|
Louise
|
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik heb ook last van het trapezium syndroom. Wat zijn jouw klachten ? |
|
| Naar boven |
|
|
|
nanske
|
Geplaatst: Wo Mei 19, 2010 6:10 pm Onderwerp: trapeziale spierspasme |
|
|
| IK KAN ER VAN MEESPREKEN WAT HET IS OM SPIERSPASME TE HEBBEN OP DE SCHOUDERS EN HET ZOU VERDER KOMEN VANUIT DE NEK EN DIT KAN SOMS PIJNLIJK ZIJN EN DIT ALLEMAAL NA EEN 4 ENKELVOUDIGE NEKHERNIA OPERATIE IK KAN ALLES MET MIJN ARMEN ENKEL MIJN ARMEN TOT BOVEN HET HOOFD BRENGEN LUKT NIET OP DIT OGENBLIK IK KRIJG DAGELIJKS HULP VAN VERPLEGING OM ME UIT EN AAN TE KLEDEN ZOWEL SMORGENS ALS S AVONDS EN SAVONDS WORDT IK INGESPOTEN MET VOLTAREN EN 2 A 3 MAAL PER WEEK KINESIST |
|
| Naar boven |
|
|
|
|