Spanningshoofdpijn?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Esmee

BerichtGeplaatst: Di Feb 01, 2011 10:55 am    Onderwerp: Spanningshoofdpijn?

Hallo,

Ik ben 20 jaar en heb al sinds 2 à 3 jaar ontzettend last van hoofdpijn. Het eerste jaar dat het begon, toen ik 17 was, had ik eigenlijk heel het jaar hoofdpijn. Toen is dat langzaam afgezwakt naar zeker 1-3x per week.

Nu vraag ik me alleen af wat voor hoofdpijn het is. De dokter zegt dat ik misschien teveel pieker en me zorgen maak. Alleen ik me niets bedenken waar ik over zou moeten piekeren en zorgen zou moeten maken, kortom ik maak me nergens zorgen om.

Ook ben ik bij de fisio geweest en ben daar aardig gekraakt, de hoofdpijn leek weg te zijn, maar komt nu net zo hard weer terug. Fisio helpt nu niet meer.

Het valt me wel op dat als ik bijvoorbeeld een zware school/stage dag heb gehad ik hoofdpijn krijg. Zo was ik afgelopen zondag jarig, en heb heel de dag rondgelopen, drinken/eten verzorgd. En heb nu al twee dagen hoofdpijn. De pijn is vaak aan 1 kant en voel als een bonkende pijn. Ik heb geen neiging tot braken, maar wel afkeer voor sterke geuren. Zoals luchtjes.

Spanningshoofdpijn word omschreven als een band om je hoofd en dat heb ik dus niet. Maar dan vraag ik me af wat voor hoofdpijn ik dan wel heb. Medicijnen helpen niet. Ik hoop dat iemand zich hierin herkend of mij kan vertellen wat ik kan doen om de hoofdpijn tegen te gaan. Want aan het advies van de dokter heb ik ook weinig.

Bedankt vast!

Groetjes Esmee.
Naar boven
BartLuijten

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 12, 2012 6:09 am    Onderwerp: Spanningshoofdpijn

Hoi Esmee,

Ik heb onderstaande een directe link gemaakt naar een overzicht van sympomen en behandelingen bij spanningshoofdpijn. Dit is namelijk een interactieve diagnose tool waarvan we het resultaat met z'n allen kunnen sturen door kennis toe te voegen.

Deze websitetechniek kan juist erg krachtig werken in samenwerking met een forum als dit. M.a.w. persoonlijke kennis op dit forum delen en parallel hieraan, symptomen en behandelingen gestructureerd delen via onderstaande website.

De directe link is: http://shar.es/gLpNk

Ik hoop ik je hiermee heb kunnen helpen.

Groeten, Bart
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Gezondheid
Pagina 1 van 1