slaapritme baby

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Baby verzorging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Veroniek Lemahieu

BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 10:46 pm    Onderwerp: slaapritme baby

Beste,
Jullie website is leerrijk en handig. Ik ben ondertussen ook ingeschreven op de nieuwsbrief en heb al wat gebrowsd naar nuttige informatie voor mijn pasgeboren baby ( 2 weken oud).
Op dit moment hebben we het moeilijk om een goede methode te vinden om ze te laten inslapen en doorslapen zonder dat we ze lange tijd moeten sussen of bij ons houden. Ik heb de klassieke trucjes al gebruikt als wiegen,tegen je aanhouden, zachtjes praten, speentje geven. Dat helpt soms maar vaak niet en vooral niet smorgens en savonds. Ik geef borstvoeding , dat lukt wel behalve dat ze toch wat krampjes of last heeft zo een uur na de voeding. Eerst dut ze dus wel in maar komt dan terug wakker.
Ik let op mijn voeding en hou me aan 1 borst per voeding.
Kun je me nog een paar tips geven aub ?
Dank en groeten
Veroniek
Kun je me ook nog informeren waar de informatie voor jullie website en advies gehaald wordt ?
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 11:57 am    Onderwerp:

Beste Veronique, waarom zou je maar 1 borst per voeding geven? Misschien ligt daar het probleem.....niet genoeg melk uit 1 kant,geef gewoon de 2e kant ook nog! Wie heeft je dat zo gezegd dat je maar 1 borst mag geven, 2 kanten--meer melk en een rustiger baby!
best dan wel bij de volgende voeding de 2e borst eerst geven ,kwestie van evenwicht....Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Baby verzorging
Pagina 1 van 1