Rotavirus

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Baby verzorging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Annelies Baert

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 09, 2007 7:30 am    Onderwerp: Rotavirus

Mijn zoontje is momenteel in het ziekenhuis met het Rotavirus ik heb er al veel van gehoord, maar ik weet niet wat het eigenlijk is het heeft wel iets te maken met de darmen maar verder weet ik er niet veel van. Is het een gevaarlijke virus of niet, moet ik mij zorgen maken? Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen om toch een beetje minder bezorgd te zijnik hoop dat het allemaal snel goed komt hij is nog maar 8 maand. Ik ben heel erg bang de naam alleen.Groeten Annelies
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 6:29 am    Onderwerp:

Beste annelies,
de kinderen kunnen daar inderdaad ernstig ziek van zijn en door de diaree uitdrogingsverschijnselen vertonen.Maar door opname in een ziekenhuis zal uw baby zich vlug beter voelen hoor! hij zal medicatie krijgen en vooral vocht via een infuus (hoogstwaarschijnlijk). Hij zal vlug beter zijn. Rota is wel zéér besmettelijk!
een kinderverpleegster
Naar boven
Annelies Baert

BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 9:16 am    Onderwerp:

Hij is ondertussen al terug thuis van vandaag ze moesten een infuus aanleggen om uitdroging te vermijden, nu is het alleen nog maar afwachtenhoe hij reageerd op de medicatie groeten en bedankt Annelies
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Baby verzorging
Pagina 1 van 1