nierstuwing

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Baby verzorging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ilse

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2007 11:45 am    Onderwerp: nierstuwing

hoi
ik ben 26 weken zwanger en heb last van nierstuwing, dat komt omdat de foetus af en toe mijn urineleider afsnijdt met zijn gewicht en dan mag ik niet op mijn rechterzij liggen of ik krijg stekende pijn, die kan uitmonden in een niercrisis(koliek)
de oplossing is op de linkerzij liggen maar leuk is anders
zijn er nog mensen die hier last van hebben(ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook)

Groetjes

Ilse
Naar boven
Laura

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2007 7:27 am    Onderwerp: Nierstuwing

Hoi Ilse,

Je hebt je bericht al een tijdje geleden geplaatst, maar omdat er meer zwangere vrouwen nierstuwing zullen hebben toch maar even mijn ervaring: Afgelopen vrijdagnacht kreeg ik hevige pijn in mijn linkerzij en onder in mijn buik. Ik ben 26 weken zwanger en dacht natuurlijk meteen aan de baby. Via de huisartsenpost kwam ik bij het ziekenhuis terecht waar ik vier dagen aan een infuus met pijnstilling heb gelegen. De arts die mij kwam ' ontslaan' zei dat het niet bekend is hoe je nierstuwing kunt voorkomen. En op je andere zij slapen heeft geen zin, want ik slaap altijd op mijn rechterzij en de pijn kwam van mijn linker nier. Je kunt het gedurende je hele zwangerschap terug krijgen, het kan ook weg blijven.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Baby verzorging
Pagina 1 van 1