nekhernia

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
an

BerichtGeplaatst: Za Feb 24, 2007 6:31 am    Onderwerp: nekhernia

Sept 2004 begon het met een 'stijve nek', spierontsteking in de linkerarm. Na radio en EMR bleek het om nekhernia c4-c5 te gaan. Vandaag heb ik helemaal geen pijn in nek noch arm, alleen slapen sinds sept 04 mijn duim en wijsvinger van mijn linkerhand. Doe tweetal keer per week aan sport. Dokter wilde eerst opereren, maar nu toch eerst volgende EMR afwachten. Operatie schrikt mij af omdat ik helemaal geen pijn heb. Heeft iemand daar ervaring mee??? Kan een hernia vanzelf weggaan of verbeteren? Krijg ik gevoel in hand terug?
Naar boven
cindy

BerichtGeplaatst: Za Feb 24, 2007 11:25 pm    Onderwerp:

ik vrees dat ik slecht nieuws heb voor je,
ook al heb je geen pijn, je kunt het beter laten opereren want een slapend gevoel is een slecht teken. uw zenuwen zitten gekneld en sterven na een tijdje af. een zenuw die afgestorven zal niet meer genezen en zo zal u slapend gevoel nooit wegebben. als de dokter zegt om te opereren dan zou ik dat toch wel in overweging nemen.
ik zelf heb geen ervaring maar mijn moeder is in januari geoppereerd en is deze week terug beginnen werken. de recuperatie heeft zijn tijd nodig maar je zal er wel bij varen. als je graag een adres hebt van een zeer goede neurochirurg: dokter Hertz, opereerd in het st.maarten ziekenhuis in duffel
groetjes cindy
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Zo Feb 25, 2007 9:34 am    Onderwerp:

Hallo,
ik zou mij nog niet laten opereren !
Een nekoperatie is ingrijpend en kan op termijn grote gevolgen hebben (verzakking wervels bv.)
Vraag eventueel een second opinion.
Succes !
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Ma Feb 26, 2007 9:53 am    Onderwerp:

hey,
ik zit zelf al 1,5 jaar te sukkelen met het zelfde probleem enkel vonden ze bij niet wat de oorzaak was en heb ik imens veel pijn
het dove gevoel is heel vervelend en denk niet dat het nog terug komt ook niet na een operatie nu gaan ze bij mij ook andere dingen proberen kheb al veel achter de rug maar ben nu in behandeling in een pijnkliniek die de mensen echt goed helpen en zij denken nu de oorzaak gevonden te hebben en wat ze kunnen doen morgen moet ik voor de uitslag gaan hou mij op de hoogt en ik zal het ook zeker doen veel succes en probeer eerst een andere dokter te raadplegen en ander manieren te zoeken ook al zit een zenuw gekneld zoals bij mij er zijn ook andere manieren probeer eerst die
veel succes
xxx
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2007 4:39 pm    Onderwerp:

Laat u nog niet opereren maar raadpleeg eerst een goede neuroloog.
U mag mij contacteren want ik spreek uit ondervinding en heb een heel goede neuroloog: rw.avv@telenet.be
Naar boven
edwin

BerichtGeplaatst: Wo Sep 22, 2010 1:49 pm    Onderwerp: nekhernia

Hallo An ik heb ook dezelfde nekhernia ik wilde weten u heeft geen operatiegedaan en ik wilde weten hoe het heeft gedaan dat u nekhernia weg is gegaan wil u graag terug beantwoorden
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Gezondheid
Pagina 1 van 1