medicatie voor ibm-pds...

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tamara vanhees

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 8:37 am    Onderwerp: medicatie voor ibm-pds...

Hoi iedereen,
By my hebben ze 2 maand geleden ook pds ondekt(eindelyk).
Ik liep er al 3 jaar mee rond zonder te weten wat er precies aan de hand was tot ik de laatste maanden zoveel pyn kreeg dat ik(vervelende) onderzoeken moest laten doen met als resultaat pds.
Na overleg met de dokter en huisarts hebben ze my Redomex 10mg voorgeschreven. Vroeger werden deze pillen gebruikt voor depressie's maar omdat die niet het gewenste effect gaven worden die nu gegeven aan mensen met ernstige migraine of darmklachten omdat die na onderzoek van Redomex bleek die een gunstig effect te hebben op de darmen en de daarmee gepaarde klachten.
Ikzelf neem ze nu een 6tal weken en ben zeer tevreden over het resultaat, het is alleen spytig dat je ff moet doorbyten eer ze helpen.
Vraag vooral raad aan je dokter en ik hoop dat ik zo alweer een paar heb kunnen helpen.

~~Groetjes Tamara~~
Naar boven

BerichtGeplaatst: Zo Dec 18, 2011 1:48 pm    Onderwerp:

Hoi Tamara,

Bedankt voor de uitleg en tips. Ik heb op onderstaande site veel nuttige informatie gevonden omtrent PDS en ben nu zelf al enkele maanden beter!
http://wegmetpds.com/blog/wat_is_pds/het-prikkelbare-darm-syndroom/

Hopelijk beteren jouw klachten ook.
Veel sterkte Tamara,

Groetjes,
Ben
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Gezondheid
Pagina 1 van 1