Lucht uit vagina

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Poedel

BerichtGeplaatst: Za Okt 09, 2010 2:59 pm    Onderwerp: Lucht uit vagina

Sinds een tijd komt er veel lucht uit mijn vagina, het is net of ik daarlangs scheetjes laat. ik heb het vooral na dat ik naar het toilet ben geweest, als ik gewoon loop of als ik hoest. ik vraag mij af waarom er steeds lucht uit komt?
Naar boven
occitane

BerichtGeplaatst: Di Nov 23, 2010 10:51 am    Onderwerp: lucht uit vagina

Zo begon het bij mij ook ongeveer twee jaar geleden. Tijdens het wassen van de vulva kon ik af en toe een bol voelen, dacht toen dat het misschien een gevulde darm was.
Nu ben ik er achter gekomen dat het een rectale verzakking is en ben hard op zoek naar de beste methode om daar wat aan te laten doen. Want door de verplaatsing van de darmen, is de vagina ook verplaatst en dat heeft invloed om het sexleven. Crying or Very sad
Naar boven
linda

BerichtGeplaatst: Do Okt 13, 2011 6:17 pm    Onderwerp: lucht uit vagina

hallo. Ik herken dit probleem! Ik loop sinds 2004 na de geboorte van mijn eerste kind al met deze klacht.
Het zijn een soort plopjes van lucht die uit de schede komen en volgens mij heeft het te maken met een verzwakte bekkenbodem.Ik heb verder nooit ergens anders last van gehad en heb ook nog een 2de kind gekregen daarna.Het is voornamelijk het ergst vlak voor de menstruatie,ik denk door de stand van de baarmoeder die dan veranderd.
Erg vervelend! Ook heb ik gemerkt dat voeding en beweging ook erg belangrijk zijn. Hoe gezonder je eet en beweegt hoe minder je klachten worden.
En veel bekkenbodemoefeningen doen.

Succes!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Pagina 1 van 1