| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Hanneke
|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 8:52 pm Onderwerp: Kip allergie |
|
|
Het laatste jaar word ik regelmatig midden in de nacht misselijk wakker na het eten van kip. Het gebeurt nu ook steeds frequenter.
Als ik wakker word dan moet ik overgeven, vaak meerdere keren. De daarop volgende dag blijf ik me ziek voelen.
Het rare is dat de andere gezinsleden die dezelfde kip hebben gegeten nergens last van hebben.
Ik heb internet afgespeurd, maar kan niet veel vinden.
Eerst haalde ik kip bij poelier en turkse slagers en dacht dat het daar dan aan zou liggen, houdbaarheid.
Nu word ik ook al misselijk van de kip uit de supermarkt, zelfs degene die al gebraden zijn.
Ik let wel goed op het doorgaren van de kip en kruisbesmetting.
Ik snap er niets van en begin het erg vervelend te vinden. Plus maak ik me natuurlijk zorgen waarom ik er wel ziek van word terwijl de andere lekker doorslapen. (wel gelukkig voor hen..)
Alvast bedankt voor behulpzame reacties.
Hanneke |
|
| Naar boven |
|
|
|
Yvonne
|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 8:52 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Hanneke.
Dat lijkt me erg vervelend. Ik weet niet of er een test is, maar misschien is die er wel. Ik zou als ik jouw was naar de huisarts met deze vraag. Misschien kan er duidelijkheid komen na een bloedtest of huidtest. Als je na het eten van produkten waar je eigenlijk allergies voor bent braakt dan kan dit een juiste verschijnsel zijn. Verschijnselen kunnen direct optreden maar ook een paar uur of zelfs een paar dagen later. Het zou dus heel goed mogelijk kunnen zijn.
Groetjes Yvonne. |
|
| Naar boven |
|
|
|
|