| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anoniem
|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 3:50 am Onderwerp: HELP |
|
|
| ik ben een meisje van 16 jaar. Ik heb laatst voor het eerst orale sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen. ik heb nu allemaal bultjes bij mijn vagina die heel erg jeuken! Ik dacht misschien een soa? misschien dat jullie mij advies kunnen geven of misschien denken wat het is! |
|
| Naar boven |
|
|
|
Janet
|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo meisje van 16.
Orale sex heeft toch niets met je vagina te maken? Maar jeukende bultjes zijn nooit goed. Hebben jullie ook gemeenschap gehad? Zodat die bultjes van zijn geslachtsdeel kunnen komen? Had hij ook al jeuk? Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan om dit verder te laten nakijken, wanneer je hiermee blijft rondlopen kan het allemaal veel vervelender worden. Wanneer je niets wil vertellen kan je nog naar de huisarts want hij heeft zich te houden aan zijn/haar beroepsgeheim!! Heel veel sterkte.
Janet |
|
| Naar boven |
|
|
|
janet
|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb je verhaal verkeert begrepen en maar van één kant gezien nu begrijp ik dat hij bij jou....... Oké. Je kunt op deze gezondheidssite informatie krijgen over soa's.
Bijvoorbeeld het Herpes Simplex, een geslachtsziekte die oraal overgebracht kan worden. Maar ik blijf toch zeggen: Bij twijfel altijd naar de huisarts! Als het werkelijk om een soa gaat moet ze zo snel mogelijk behandeld worden. |
|
| Naar boven |
|
|
|
|