Door de pil 2x ongesteld??!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Anticonceptie & Abortus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniempje

BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 8:37 pm    Onderwerp: Door de pil 2x ongesteld??!

Ik ben al sinds ruim een jaar aan de pil en afgelopen zomer heb ik een paar keer mijn ongesteldheid uitgesteld ivm vakanties. Waardoor het tijdstip waarop ik normaal ongesteld word verschoven werd.
Nu ik weer volgens de normale manier aan het einde van de strip voor een week met de pil stop is er een rare situatie ontstaan:
Ik word ongesteld in mijn stopweek zoals het hoort, maar ik word vervolgens nog een keer 2 weken daarna ongesteld, op het tijdstip wanneer dat vroeger gebeurde. Dus 2x per maand nu.

Mijn vraag is uiteraard hoe dit is op te lossen. Is het verstandig om een paar maanden met de pil te stoppen om weer een natuurlijke balans op te bouwen en dan pas weer te beginnen? Want zo kan het toch echt niet verder.

Alvast bedankt!
Naar boven

BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 8:38 pm    Onderwerp:

hallo ik denk dat je pil te licht is naar de dokter gaan voor een zwaardere pil groetjes en prettige feestdagen toegewenst
Naar boven

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 7:49 am    Onderwerp:

Je hebt inderdaad waarschijnlijk een te lichte pil en je lichaam reageert er dan raar op als je een keertje doorslikt. Met een zwaardere pil kan dit ook nog wel gebeuren maar de kans is kleiner. Het is gewoon een risico dat je moet nemen als je 'm wilt doorslikken.
gr.
Naar boven
Marieke

BerichtGeplaatst: Zo Nov 20, 2011 2:05 pm    Onderwerp:

Zoals mijn voorgangers ook al zeiden is je pil waarschijnlijk te licht. je kan om een andere (zwaardere) pil vragen of een andere vorm van anticonceptie overwegen zoals de Nuvaring of de Evra pleisterpil. Al denk ik dat die laatste ook te licht zal zijn.

Overigens kan je ook even kijken op anticonceptiemiddelen voor meer informatie over de verschillende vormen van anticonceptie.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Anticonceptie & Abortus
Pagina 1 van 1