| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sander en herma
|
Geplaatst: Zo Feb 11, 2007 3:49 pm Onderwerp: perez en vito geboren 25 weken 2 dagen |
|
|
hallo,
mijn zoontje is met 25 weken en 1 dag geboren in het wkz utrecht helaas is hij meteen overleden.
een dag later 29 januari is mijn dochter perez geboren. de artsen vonden het de moeite waard om haar proberen te redden.
3 januari hadden we door een gesprek een beetje de hoop op gegeven, daar hij ons vertelde dat het eigenlijk onmogelijk was haar te redden ! ...
na aandringen van onze kant kwam hij nog met een laatste optie en dat is een soort steroiden, doen zeiden wij. al is het alleen al voor onze gemoetsrust dat we echt alles gedaan hebben wat we konden.... normaal geven ze dit (paarden) middel bij veel oudere baby's en niet bij 25 weken geboren baby's.
in de loop van 3 januari hadden we weer een gesprek met het hoofd van de kinderartsen in het wkz. we hadden ons op het ergste voor bereid tot hij met het nieuws kwam dat het medicijn aangeslagen had en dat ze nog een kleine kans maakt !!
en elke kans is er 1 dus wij hebben weer hoop en zitten weer dag en nacht klaar voor onze kleine perez !
het is nu taak dat onze kleine muis zo goed opknapt dat het met haar zwaar beschadigde longetjes alleen maar beter gaat !!!
zodra zij meer zuurstof nodig heeft moeten wij de moed opgeven, voor zover is het vanacht redelijk stabiel gebleven !! tussen 1100 en 1300 uur hebben de artsen een ronde en mogen wij niet bij der van daaar dat we nu wachten tot 1300 uur en daarna zijn we der weer voor haar !!!!!
het is nu 11:30 uur en ga zo naar me zoontje op het rusthof in amersfoort waar hij eeen grafje heeft !!
IK WIL NU 1 IEDER DIE GELOOFT EN BID VRAGEN MIJN DOCHTERTJE PEREZ MEE TE NEMEN IN HUN GEBED !! EN VRAGEN OF HIJ EEN KLEIN WONDERTJE ZOU WILLEN VERRICHTEN !!!
sander en herma |
|
| Naar boven |
|
|
|
anoniem
|
Geplaatst: Za Mrt 24, 2007 7:50 am Onderwerp: |
|
|
Hey,
Wij wensen jullie zeer veel sterkte in deze moeilijke periode.
We hopen dat jullie kindje er zonder al te veel kleerscheuren vanafkomt.
Ik kan mij ongeveer voorstellen hoe jullie zich voelen op deze moment. Ons oudste zoontje was ook prematuur (zeker niet zo extreem zoals bij jullie), en had gezondheidsproblemen. Daarom heeft hij dus ook op een neonatale afdeling gelegen.
Er zijn leukere dingen...
Veel sterkte en we hopen het beste!!
Laat je via dit forum weten hoe Perez het stelt?
Groetjes, Ann |
|
| Naar boven |
|
|
|
sander en herma
|
Geplaatst: Za Mrt 24, 2007 10:37 am Onderwerp: |
|
|
vandaag weer een gesprek gehad ...
2 blijven het nog 2 dagen aan kijken er moet wel positieve verandering komen !
zo niet dan zien de artsen het somber in ..
eigenlijk doen ze dat nu al maar ja we hebben nou eenmaal gekozen om er voor te gaan. en dan moeten we dat ook helemaal doen.
sommige medicijnen die ze vrijdag gekregen heeft hebben 5 dagen de tijd nodig .....
ze is nu van de tril beademing af en zit weer op de normale beademing, bij deze beademing is het taak dat ze probeerd mee te ademen...
7 dagen zit ze nu op de beademing het arme kind !!!
soms is het moeilijk om te weten voor ons als leek wat goed voor der is, ik vind dat ze een kans verdiend omdat ze zo aan het vechten is maar het moet zeker niet ten kosten van haar gaan !!
wij vinden dan ook dat ze totaal ! geen pijn mag hebben.
ze hebben nu ook de morfine gestopt in de hoop dat ze wel zelf gaat proberen te ademen!!
maar ook daarbij geldt dat ze GEEN pijn mag hebben !!!
ik houd jullie op de hoogte groeten en dank
herma sander en kleine perez. |
|
| Naar boven |
|
|
|
anoniem
|
Geplaatst: Za Mrt 24, 2007 1:24 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ik ben diegene die al eens gereageerd heeft op jullie bericht.
Hoe is het nu met Perez? Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat alles goed gaat...
Laat je nog iets weten? |
|
| Naar boven |
|
|
|
sander en herma
|
Geplaatst: Do Okt 25, 2007 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
hallo,
dank voor uw getoonde belangstelling nu een tijd verder na de verwerking van mijn helaas overleden tweeling vito en perez.
beginnen we weer het 1 en ander op het spoor te krijgen mede daar herma ondertussen weer zwanger is geweest en na een zeer zware zwangerschap en bevalling bevallen is van een kerngezonde zoon " vinnie" .
we proberen het verleden te laten rusten en ons nu te richten op het heden, wetende dat sommige dingen gebeuren zonder reden en met heel veel vraagtekens..
HELAAS MAAR WAAR !!!
nu positief door gaan en me zoon van inmiddels 4 maaanden 8.5 kg en het mooiste mannetje van de hele wereld lekker op bed leggen om morgen weer lachend wakker te worden.
groetjes herma en sander |
|
| Naar boven |
|
|
|
|