blauw worden van mijn baby

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Baby verzorging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kim De Man

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 4:43 pm    Onderwerp: blauw worden van mijn baby

halo ik wou even informeren of iemand ook deze symptomen heeft bij zijn baby? Mijn dochtertje is acht maanden oud en krijgt af en toe blauwe armen en benen met rode vlekken erop. Weet iemand wat dat kan zijn? Ik ga deze week naar de kinderdokter maar wou al eens informeren.
Naar boven
david

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2007 5:18 am    Onderwerp:

asfixie,

Dit kan tewijten zijn van woede van de baby waardoor zij ze te luidt schreewt waar door zij zelf de controle van de ademhaling overneemt en niet haar ademhalings centrum in de hersenen waardoor te weinig zuurstof in de bloedbaan terecht komt.

Een schrik reactie door effen in een koud badje te doen gedurende maximum 3 minuten en dan in warm badje of de baby dicht tegen u aan drukken met zijn blootlijfje tegen uw eigen blootlijf.
Naar boven
Marieke Sleurink

BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2007 8:02 am    Onderwerp: blauwe armen en benen met rode vlekken

Mijn dochtertje (7 maanden) had gisteren ook ineens blauwe armen en benen met rode vlekken, blauwe lipjes en rillerig. Ze was helemaal niet boos geweest ofzo.
Wel had ze net een fruithapje uit een potje gehad. De dokter wist niet zo goed wat het was.
Kim, ben jij er nog achtergekomen wat het is?
Naar boven
Saskia

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2007 2:50 pm    Onderwerp: Hier ook

Mijn dochter heeft ook met enige regelmaat blauwe benen en armen met rode plekken. Ze is nu 5 maanden. Iemand al enig idee wat het kan zijn?
Naar boven
Marieke

BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 8:38 pm    Onderwerp:

Hoi Saskia,

ik weet nog niet wat het was. Het is daarna ook niet weer gebeurd.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Baby verzorging
Pagina 1 van 1