| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
marleen
|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 6:31 am Onderwerp: moeilijke ontlasting |
|
|
| Hallo,wie weet raad, onze dochter van 15 maanden heeft zo vaak last van harde ontlasting,dit is zo pijnelijk ze heeft al poeder van huisarts maar helpt niet echt,ik heb al olie geprobeert en sinsasappelsap,enzovoort wie heeft voor mij de goede tip??? bedankt al vast |
|
| Naar boven |
|
|
|
anoniem
|
Geplaatst: Vr Mrt 16, 2007 2:16 am Onderwerp: |
|
|
| er bestaan suppo's voor, dit zijn glycerinesuppo's dus zijn een natuurlijk product en zorgen voor een goed schuivende stoelgang wat de pijn zal wegnemen en de stoelgang iets zachter zal maken, artsen schrijven deze niet graag voor omdat er gewenning van de darmen kan zijn. dus niet alle dagen geven.maar vergeet ook geen zeer vezelrijke voeding te geven. |
|
| Naar boven |
|
|
|
anoniem
|
Geplaatst: Vr Mrt 16, 2007 2:33 am Onderwerp: |
|
|
Hoi,
VSM heeft druppeltjes....die zijn geweldig!!!!
Succes |
|
| Naar boven |
|
|
|
Gitty
|
Geplaatst: Vr Mrt 16, 2007 2:49 am Onderwerp: |
|
|
ons zoontje is nu 4 mnd oud en heeft al sinds ik gestopt ben met borstvoeding last van zijn darmpjes.. elk windje hij laat krijst hij! Heel vermoeiend dus! Ik heb ook al vanalles geprobeerd..osteophaat, kinderarts, kinderziekenhuis... noem maar op!
Ik gebruik nu NAN Transit en ook 1 flesje per dag vul ik met Hépar water (veel magnesium) ook de groentepapjes doe ik met olijfolie ipv boter ofzo..
Glycerine supo's gebruik ik ook heel af en toe als het echt niet anders kan.
Hij heeft nu nog wel steeds last maar toch al een hele hoop minder..mss dat het bij jullie wel lukt?
Moest er iemand nog raad hebben..graag! |
|
| Naar boven |
|
|
|
jose
|
Geplaatst: Vr Apr 27, 2007 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
mijn dochter heeft het ook gehad en tot vervelend toe en mijn verloskundige heeft mij aan geraden om op elke voeding 10mg water extra toe te voegen en dan gewoon water uit de kraan wat even heeft gekookt.
ook tussen door gewoon water geven..maar niet vervangen voor een voeding.
ik heb dit ongeveer een week gedaan en het werd aan zienlijk minder.
helaas heb ik het niet kunnen voorkomen maar het heeft haar op dat moment wel verlichting gegeven.
ik ben zelf geen voorstander van medicijnen....en heb het dan ook nooit gedaan ook niet op natuurbasis |
|
| Naar boven |
|
|
|
|