zwanger, maar toch ongesteld?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Zwangerschap
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lysanne

BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 8:19 am    Onderwerp: zwanger, maar toch ongesteld?

hoi allemaal,

ik ben een meisje van 16 en heb al zo`n 7 weken last van zwangersschapsymptomen, ik heb in die tijd 1 hele lichte menstruatie gehad, en toen had ik 2 testen gedaan ze zeiden allebei negatief, maar ik heb gewoon het gevoel alsof ik zwanger ben, ook al weet ik niet hoe dit voelt maar mijn gevoel geeft aan dat ik het ben....

ik kreeg eergister beetje last van bruin bloedverlies,maar gister werd het rood en vandaag is het weer bruin en slijmerig,

ik slik de pil al 5 jaar, maar ik heb al 5 soorten gehad, mijn nieuwe begon ik 4maanden geleden mee.

ik weet het gewoon niet meer, mijn dokter zegt (in andere woorden) dat ik me aanstel, dus wat moet ik nou?
mijn vriend wil een afspraak maken bij de dokter en dan wilt hij het woord gaan voeren, zodat ik een echo kan krijgen...

ik weet het niet meer, kan ik gewoon zwanger zijn en ongesteld??? Mijn moeder zei van wel en ik heb ook weleens verhalen gehoord, maar is dat zo..

alvast bedankt.
gr lysanne
Naar boven
Ikkus

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 8:19 pm    Onderwerp:

Hoi lysanne ik weet natuurlijk niet hoe lang je dit gevoel al hebt en misschien heb je intussen je menstruatie al wel gehad en is er geen probleem meer maar voor het geval dat.....

even als eerste:
Slik je de pil nu nog steede??
en als tweede:
doe gewoon nog een test (je hcg-hormoonspiegel kan gewoon laag zijn vandaar een negatieve test)
en ten derde:
als je wilt praten laat dan even wat weten hier dan krijg je mijn mailadres wel

groetjes
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Zwangerschap
Pagina 1 van 1