| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: Ma Feb 05, 2007 8:40 pm Onderwerp: klusterhoofdpijnen |
|
|
ik lijd inmiddels meer dan 12 jaar aan klusterhoofdpijn. inmiddels alle medicijnen geprobeerd die er voor zijn, immigram krijg ik een allergische reactie van, verapermil krijg ik hartkloppingen van en pretnison werd ik mega depressief van dus er was niks meer voor mij. Toen heb ik van een kennis 88% zuivere visolie gekregen die niet in de winkel te krijgen is maar alleen via het internet en moet zeggen sinds ik het ben gaan gebruiken heb ik geen last meer. dan moet ik erbij zeggen dat ik een vrij extreme vorm heb want inmiddels heb ik ook 100% zuivere zuurstof gekregen en dat is alleen als ik een aanval heb om als extra te dienen. maar vanaf de eerste keer dat ik de visolie ben gaan gebruiken heb ik geen aanvallen meer.
als ik iemand ermee kan helpen hoor ik het graag via dit forum. |
|
| Naar boven |
|
|
|
annelies
|
Geplaatst: Wo Feb 07, 2007 8:00 am Onderwerp: visolie en clusters |
|
|
hé, is dat echt waar dat je helemaal geen last meer hebt van pijnen? ik ben zelf ook al een hele tijd aan het zoeken.
ik ben nu zelfs met de pil gestopt om uit te zoeken of het daar misschien wat mee te maken heeft (na tal van eindeloze andere zoeksessies)
kan je me vertellen waar je die visolie dan bestelt en hoe het heet?
wil het ook graag proberen, stel je voor zeg... het lijkt wel een droom die werkelijkheid wordt, zonder pijn leven
groetjes,
annelies. |
|
| Naar boven |
|
|
|
Sander
|
Geplaatst: Zo Feb 25, 2007 7:50 pm Onderwerp: Visolie?? |
|
|
Kan je mij nog meer informatie geven hierover.
Ik wordt namelijk helemaal knetter van die koppijn.
Soms heb ik zelfs 3 aanvallen op een dag.
Ik slik verapamil 480 mg/d maar ben hier niet echt zeker van dat het werkt.
Van Imigran krijg ik pijn op de borst en voor de rest heb ik geen medicatie geprobeerd (pijnstillers hoef ik al helemaal niet aan te beginnen want dat helpt toch voor geen meter).
Dus als je mij wat meer informatie wil geven over die visolie zoals de prijs, website en misschien de reden waarom het werkt zou ik dat erg op prijs stellen.
b.v.d.
Sander
sanderlighaam@hotmail.com |
|
| Naar boven |
|
|
|
janneke
|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 2:07 pm Onderwerp: klusterhoofdpijn |
|
|
hay, graag zou ik willen weten waar ik deze visolie kan bestellen want mijn vriend heeft heel erg veel last van klusterhoofdpijn.
het was bijna 2 jaar weg maar sinds afgelopen januari heeft hij het weer terug en net al meerdere klusterpatienten heeft hij ook alles al geprobeerd en spuit hij immigran waar hij nogal wat vervelende bijwerkingen van heeft.
het zou echt een geweldige opluchting zijn als voor hem ook de visolie zou werken.
ik hoor graag van je.................en als het i.d.d bij hem ook zou werken zou hij maar zeker ook ik je eeuwig dankbaar zijn voor de tip die je gaf. |
|
| Naar boven |
|
|
|
janneke
|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 2:08 pm Onderwerp: e-mail |
|
|
dom van me maar ik vergat mijn adres achter te laten.
jannekebax@hotmail.com |
|
| Naar boven |
|
|
|
|