| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Loeske
|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 8:30 pm Onderwerp: Huiduitslag |
|
|
| Ik heb nu al zo\'n 2 weken last van huiduitslag. Volgens de dokter kon het mogelijk door aardbeien komen, maar aangezien ik die al een tijd niet meer op heb, lijkt me dat vrij sterk. Ook hoor ik vaak dat het door het warme weer kan komen, en dat zou kunnen kloppen. Het rare is alleen dat ik er nooit eerder last van heb gehad. Een alternatieve arts zei dat de haarzakjes geïrriteerd zijn, maar dat dat na insmeren over zou moeten gaan. Het rare is nu dat het zich nog steeds verder over mijn lichaam verspreidt, en nu al in mijn nek en onderaan mijn kin zit. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Ik heb ook al lange tijd last van schilfers op de hoofdhuid (het jeukt, waardoor ik het dan kapot krab)... Zou dit ermee in verband kunnen staan? |
|
| Naar boven |
|
|
|
Marjolijn
|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Loeske,
probeer het eens met een gratis proefzakje Herocyn medicated skin powder, dat werkt heel goed tegen jeukende huid. Even via googleHerocyn intypen.
Ik hoop wel dat het zich verder nietteveel uitbreidt, anders moet je toch even naar de HA terug hoor.....
Succes en sterkte |
|
| Naar boven |
|
|
|
|