sinusitis, hoofdpijn verlichten

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Pijnbestrijding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Alex

BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 8:39 pm    Onderwerp: sinusitis, hoofdpijn verlichten

hallo

Mijn vriendin heeft al 4 maand last van sinusitis. Ze is al naar de dokter geweest,een buisje in haar neus gekregen en uiteindelijk heeft ze een sinusspoeling ondergaan. Desondanks dit alles blijkt er niets te helpen en het ergste is die hoofdpijn. Nu staan de tranen in haar ogen van de hoofdpijn. Nu is mijn vraag is er ook maar iets dat ze nog kan ondernemen om de pijn zelfs maar te verzachten, wegnemen zou al een onverhoopt mirakel zijn.

dank bij voorbaat

Alex
Naar boven
Raf

BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 8:39 pm    Onderwerp:

Hallo,

15 jaar geleden had mijn vrouw last van chronische sinusitis. Dankzij voetreflexo-logie is zij daar volledig van gelenezen na 10-15 beurten. Nooit geen medicatie meer nodig gehad.
Ik denk dat het de moeite waard is om eens een goede reflexoloog te raadplegen, baat het niet, het schaadt ook niet.
Wij wensen u het beste toe
Raf
Naar boven
Spec

BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2007 7:22 am    Onderwerp:

Na zelf karenlang met bijholteontstekingen en oorontstekingen gelopen te hebben ben ik naar de kno-arts doorverwezen. Hier zijn ze door middel van een ct-scan erachter gekomen dat mijn holtes en doorgangen verstopt zaten en te nauw waren.
Ik ben uiteindelijk geopereerd (neus gebroken en weer recht gezet, bijholtes ruimer gemaakt etc.) en dit heeft wel een beter resultaat gehad dan voorheen. Oke, ik ben er niet helemaal vanaf maar ik kan het verschil zeker wel merken! Jaren hierna ben ik nog eens terug geweest naar een andere kno-arts en die heeft nog wat stukjes bot (polyklinisch) weg gebroken die de doorgang in me neus belemmerden.

succes ermee!
Naar boven

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 12:31 pm    Onderwerp:

Meer informatie over sinusitis kan je op deze link ook terugvinden: http://www.ingelicht.be/sinusitis-sc
Naar boven
saskia

BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2011 8:50 pm    Onderwerp: Sinusitis, hoofdpijn

Hallo,

Ook ik heb last gehad van deze vervelende klachten, ik weet niet waar jullie vandaan komen maar er is vlak bij mij een zoutkamer geopend (de eerste in Nederland) en ik dacht baat het niet dan schaadt het niet. In iedergeval ben ik een aantal keren geweest met ik mag wel zeggen fantastische resultaten! Die verdomde hoofdpijn is eindelijk weg Very Happy
Je gaat gewoon een uurtje zitten in die zout grot (kamer) lekker een boekje lezen en ondertussen word er zout in hele kleine deeltjes verneveld en die adem je dan in.
geniaal maar erg nieuw en dus alleen Zaandam voor mij een zege Smile voor de mensen die interesse hebben kun je googlen op halo clnic zaandam
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Pijnbestrijding
Pagina 1 van 1