|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 7:40 pm Onderwerp: Ben ik zwanger of niet? |
|
|
Beste vrouwen,
Aangezien veel van jullie al zwanger zijn, weten jullie waarschijnlijk meer over de beginverschijnselen van zwanger zijn. En dan heb ik het nog maar over de eerste weken. Mijn naam is Eline, ik ben bijna 20 en Ik slik de pil. Na de geplande menstruatie, was mijn pildoosje op. Dus ik moest nieuwe halen bij de apotheek om weer te kunnen slikken. Ik woon in Breda en me vriend in Den haag. Vaak ga ik er in het weekend naar toe en blijf ik daar slapen. Ik was de pil vergeten te halen bij de apotheek, maar ja, ik was ondertussen al in Den haag.
Dus ik dacht, ik kan wel even een week later beginnen met de pil. Heb het gezegd tegen me vriend. En we hebben in die week het niet met elkaar gedaan. Dus toen ik eenmaal de pil weer ging slikken (dus een week niet geslikt na de menstruatie) had ik gelijk 2 dagen later het met mijn vriend onveilig gedaan. Dat doen we wel vaker onveilig, ik vertrouw op de pil. Maar achteraf begon ik te denken: Mischien werkt de pil minder dan normaal omdat ik een week niet geslikt heb.......En toen raakte ik in paniek. Ik krijg nu ook al pijnlijke tepels ( alleen de toppen van de tepels, niet wat er om heen zit) ( ik praat over 1,5 week later) en nu heb ik weer bruine afscheiding. Nou lees ik op andere sites, dat als je zwanger bent, dat je gevoelige borsten krijgt, dat heb ik dan weer niet.... Maar in deze forum hebben zwangere vrouwen ook over bruine afscheiding. Ik hoop maar dat ik ongesteld wordt. Ik weet het over een week als mijn strip is afgelopen. Als ik niet ongesteld wordt haal ik maar een zwangerschaps test.
Mischien dat iemand van jullie dat ook heeft meegemaakt en ik hoop dat diegene niet zwanger is, want het komt nu helemaal niet goed uit. Woon nog bij me ouders en ik heb nog een 2,5 jaar school voor de boeg, en financieel komt het al helemaal niet uit. Dus ik hoop eerlijk gezegd dat ik het nog niet ben hoe mooi een kind krijgen ook is.....
groet Eline |
|