helpt Bodystyling echt?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Karin

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 12, 2007 10:13 am    Onderwerp: helpt Bodystyling echt?

voor de Marathon van Parijs op 4/4/04 wil ik zeker 5 kg vermageren.
Ik weet dat ij er dankzij mijn training wel een paar kilo's zal afgkrijgen.
Graag had ik daaraan nog Bodystyling toegevoegd, dit zijn oefeningen in een ozonkabiene en dieetadvies heeft iemand hiermee ervaring?
Werkt het echt zo goed en snel als men beweerd?
Naar boven
odettevanbambost@hotmail.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 2:35 am    Onderwerp:

Hallo Karin,
Bodystyling werkt op een rustige manier af te vallen op plaatsen waar het nodig is. Dit bij een gezonde voeding van 1500 cal/dag.
Als je al traint voor de maraton is deze methode te ligt voor jou!!
Naar boven
chantal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 14, 2007 3:13 pm    Onderwerp:

ik zelf zou ook graag een 6tal kilo's willen verliezen.
ga 1x per week naar de spinning en 2x doe ik cardio fitness.
kan bodystyling ook gecombineerd worden met een eiwitdieet?
zoja hoe dan? en waar vind ik een kookboek eiwitdieet?
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Do Mrt 15, 2007 11:31 am    Onderwerp:

ken je het Cetodiet dieet? Het is een eiwit dieet en ik moet zeggen dat het echt helpt. Zoals ze beloven gaan de kilo's er heel snel af, je meot daarna wel nog 'op je lijn' letten natuurlijk.
Het is vrij verkrijgbaar bij de apotheek maar redelijk duur, zo'n 16¬ per dag.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog nooit zo fit heb gevoeld,hopelijk blijven mijn kilo's nu weg. De smaken zijn te doen.
Naar boven
chantal

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 18, 2007 5:18 am    Onderwerp:

hoe gaat dat dieet in zijn werk? Hoe lang moet men dit doen?
is wel een zeer dure grap hoor Smile)
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 7:01 am    Onderwerp:

Wel het bestaat uit zakjes met hoogwaardige proteïnen (vandaar duurte?). Doordat men alleen proteInen opneemt (is zeer streng de eerste periode) komt het lichaam in een ketose waarbij het vetten verbrandt maar de spiermassa (en energie) behoudt.
Zo wiordt het althans uitgelegd. Er bestaat een website (www.cetodiet.com) die helaas bijna de hele tijd niet werkt. De produkten zijn ook niet steeds vlot leverbaar (zeer vervelend). De apotheker vertelde dat er nog zo één bestond en dat is Procal (of zoiets) maar dit ken ik niet en weet ook niet of de levering ook zo slecht is. De prijs is bijna gelijk.
Men moet dus zo'n 5-7 zakjes per dag nemen, veel water bij drinken. De zakjes zijn in verschillende smakenn (zo'n 30tal) en je moet wat uitzoeken wat je lekker vind.
Er zijn er heel lekkere bij hoor! (soep-spaghetti-chocolade reep, flans enz). Het nadeel is dat ze per 6 in een doos zitten, dus als je ze niet lekker vindt.....
Het is even gewoon worden maar valt echt mee om te doen (ik heb nog niet veel een dieet gevolgd) Bij mij waren er vlug 5kg af, nu blijft het wat zo. Maar veel meer moest het niet zijn.
Ik heb het aangedurfd omdat ik weet het van een apotheker die het zelf gedaan heeft en ze was 12 kg kwijt (woog 80kg) én nu, na 2 jaar is het nog steeds zo! Ze past wel erg goed op haar lijn (is eigenlijk logisch ook hee dat je dat moet doen) en als ze eens wat bij is doet ze het 1 dag (weer zo'n 5-7 zakjes nemen ) en het is er zo weer af zegt ze.
Tja, ik vind het leuker op mijn lijn letten als die 5 kg er reeds af zijn hee! Nu heb ik al resultaat en het is kwestie van oppassen nu. Ik voel me echt wel heel goed, ook tijdens het dieet!
Er staat wel bij dat het best onder doktersbegeleiding is... Tja als je extreem lang gaat doen zal dat wel. Mijn periode gaat over 2-3 weken.
De periode dat je het moet doen staat niet goed uitgelegd in de gebruiksaanwijzing (dat zal volgens uw gewicht(sverlies) zijn zeker?
Ik zal het ook niet lang doen, en een gezonde voedingswijze volgen!
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 12:56 am    Onderwerp:

Mag je bij dit "cetodiet" lleen water drinken of mag een kopje koffie ook nog wel ??
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 2:20 pm    Onderwerp:

Mag je bij dit "cetodiet" alleen water drinken of mag een kopje koffie ook nog wel ??
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 2:24 pm    Onderwerp:

Het eiwitdieet volg je best onder doktersbegeleiding !! Ga dus niet zomaar bij de apotheek wat zakjes halen !! Bij mij heeft de dokter eerst bloed getest en dan ontdekt dat mijn ijzer te laag was dus ik heb eerst een ijzerkuur gekregen van 3 weken voor ik eraan mocht beginnen. Je betaalt de doktersvisite (maar die krijg je terug) en met dit dieet komt het neer op 10 Euro per dag. Je hebt afhankelijk van hoeveel kilo je wil verliezen recht op 1 maaltijd per dag of 2. Ze breken eerst alle vetten af en leren je dan terug eten en op je lijn letten. Bij mijn dokter zijn er 4 dietistes die begeleiden en in het centrum waar ik de zakjes haal ook. Je mag àltijd bellen als je over iets niet zeker bent of als je plots op resto moet en niet weet hoe het aan te pakken. Je gewicht wordt met een speciale weegschaal gemeten en omdat je op controle moet ga je ook niet 'zondigen' want je krijgt onder je voeten daarna. Ik heb eerst het Herbalife dieet gedaan en daar ben ik van aangekomen wegens niet begeleid, niet goed uitgelegd en te beperkt in smaken. Bij dit eiwitdieet zijn er zeer veel smaken, zowel voor zoute als zoetebekken. Je drinkt minstens 2 liter per dag maar mag ook lichte koffie en thee drinken. Je mag zelfs coke light drinken (met mate). Je mag in de eerste 2 fases wel géén fruit eten en ook geen brood, pasta, rijst, etc.
op www.dietcentersgroup.be kun je alles lezen en het centrum kan ook een dokter in je buurt aanwijzen. Ik ga naar een dokter om de hoek van het centrum.
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 3:11 pm    Onderwerp:

oei! ik lees hier nu toch vanalles over cetodiet dat toch niet echt klopt? je mag helemaal geen cola-light drinken? water, water en nog eens water! verplicht 1.5l contrex per dag (voor de calcium) en voor de rest alle mogelijke soorten water! koffie en thee zonder suiker of melk in, ook geen andere zoetmiddelen. geen fruit! geen wortelen! geen aardappelen, deegwaren of rijst en geen alcohol (nee... ook geen één glaasje)
't is inderdaad aan te raden dit onder dokters begeleiding te doen. eerst moet je inderdaad een bloedtest doen, dit om te controleren dat het hart in orde is en vooral de nieren!! verplicht minstens 30min sporten per dag, best intensief sporten want de bedoeling dat u goed transpireert. aangezien al het vuil in uw nieren zit is het de bedoeling deze zoveel mogelijk te ontlasten en uiteraard is sporten gezond.
ik kan u garanderen dat wanneer u dit strikt naleeft u schitterende resultaten heeft! de eerste weken is het echt wel tanden bijten en uw sociaal leven gaat er niet op vooruit maar dat gaat voorbij en van het moment dat je vis, kip ed terug mag eten gaat er een hele nieuwe wereld open. Gedaan met jezelf vol te proppen! Het geraakt er gewoon niet meer in?! Je hebt een zelfvoldaan gevoel net als alle "slanke" mensen die anders vol walging toekijken waar "die dikke mensen toch al dat eten blijven stoppen?"... geen uitgerokken vel ook niet want de cetodiet zorgt ervoor dat uw huid mooi strak trekt. waanzinnig schitterend produkt.... maar zoals ieder dieet werkt het alleen met de nodige inzet...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Gezondheid
Pagina 1 van 1