Serlain

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniem

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 12, 2007 11:55 am    Onderwerp: Serlain

Wie heeft ervaringen met het opbouwen van Serlain bij angst en paniekstoornissen?
Ik moet opbouwen naar 100 mg. Ik neem nu nog maar 2 dagen 25 mg, en heb met momenten een zeer slecht gevoel: warmteopwellingen, hartoverslagen, hyperventilatie, ... Volgens mijn dokter gaat dit over? Maar wanneer? Weet iemand raad?
Dank
Bart.
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 9:38 am    Onderwerp:

Dag Bart,

ik neem al een tijdje (nu iets meer dan een maand) Serlain 50 mg. Ik heb daar totaal geen last van en voordien had ik nooit iets genomen. Ik ben onmiddellijk begonnen met 50 mg en voor zover ik kan inschatten denk ik niet dat ik zal moeten opbouwen. Waar ik wel last van had is een andere medicatie genaamd Alprazolum (is een benzodiapine) en daarvan had ik dezelfde zaken die bij beschrijft. Als men dit neemt mag men dit niet van de éne dag op de andere stopzetten. Men moet afbouwen. Ik had dat niet gedaan en voelde me angstig, schichtig...

Het ga je goed
bunz
Naar boven
kelly

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2010 8:18 pm    Onderwerp:

ik neem sinds een jaar serlain en heb ook moeten opbouwen van 25mg naar 100 mg. Heb mij eerste weken ook superslecht gevoeld, maar niet zo slecht als met seroxat. Met seroxat ben ik moeten stoppen omdat ik serieuze nevenwerkingen had. Met serlain had ik wel slaapproblemen gedurende een drietal weken. Ik was doodmoe, maar geraakte onmogelijk in slaap. de medicatie begint eigenlijk maar pas echt te werken na 3 mnd, maar na een week of vier voel je je toch al veel beter
veel beterschap en sterkte!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Gezondheid
Pagina 1 van 1