pijn bij sex, witvelies en branderig gevoel

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniem

BerichtGeplaatst: Wo Jun 23, 2010 4:01 pm    Onderwerp: pijn bij sex, witvelies en branderig gevoel

hoi,

dit is de eerste keer dat ik dit openlijk vraag op een site. weet geen raad meer met mijn probleem. hoop dat iemand mij kan helpen. het is een heel verhaal. hier komt het.

ben op jonge leeftijd ontmaagd geweest geheel tegen mijn zin in.was toen 12 jaar. weet niet of dit de oorzaak is van mijn probleem, maar wou dat tog even erbij zeggen.

heb eeb relatie gehad van ongeveer 4 jaar met weinig problemen, buiten dat ik het niet echt aangenaam vond om sex te hebben, hadden we niet echt een probleem. we hadden ook niet veel sex aangezien we elkaar alleen maar zagen tijdens de weekens en schoolvakanties£. hij zat in een kotschool.toen die relatie eindigde ben ik geruime tijd alleen geweest.

heb toen iemand leren kennen op mijn werk waar het goed mee klikte. we konden goed praten met elkaar en amuseerden ons goed samen, tot we de volgende stap zetten en dat is dan ook mijn probleem.of tenminste, toen is het begonnen.
we zijn dus samen naar bed geweest en hebben sex gehad. heb na de sex een enorme bloeding gehad, die drie weken heeft geduurd. echt normaal kun je dat niet noemen, maar de genecoloog toen zei dat het niet erg was en dat het wel vaker voorkomt.

heb ondertussen iemand anders leren kennen,. wonen nu al bijna een jaar samen, maar sex komt er niet aan te pas, want telkens als hij wil binnengaan, heb ik enorme pijn en ben ik benauwd dat ik weer zo een bloeding zal hebben. heb ook last van een voortdurend branderig gevoel en witverlies. vind het echt niet normaal. ben al verschillende malen naar de genecoloog geweest. heb al pillen genomen. zalf geprobeerd en vaginale spoelingen. heb zelfs een kijkopratie ondergaan. allemaal voor niets, want volgens de genecoloog is alles in orde. waarom dan dat witverlies en dat branderig gevoel? waarom doet het zon pijn als hij wil binnegaan? zou heel graag een oplossing vinden, want ik weet niet hoe lang hij nog zal willen wachten. sex hoort nu eenmaal bij een relatie, alleen kan het bij mij dus niet. ben echt bang dat hij uiteindelijk zal kiezen voor een ander. die angts om hem te verliezen zorgd voor spanningen en zou hem echt niet willen verliezen.

kan iemand mij aub helpen? ben echt radeloos!
Naar boven
nono

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 16, 2011 8:04 pm    Onderwerp:

Hoi,

ik denk dat je je bekkenbodem teveel spant, dit doordat je bang bent dat het pijn gaat doen. Je zit met die gedachte en dan span je je spieren onbewust aan. Ik hoop dat je inmiddels van het probleem afbent. Ik ben blij dat alles in orde is met je vagina! Het zit m dus tussen de oren.
Succes !
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Pagina 1 van 1