rugklachten

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marij

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 7:50 am    Onderwerp: rugklachten

Hoi
ik ben voor het eerst online hier en dat met een reden. Ik heb al jaren rugklachten, waardoor ik soms zo'n pijn heb dat ik mijn werk niet kan doen. Dan is het echt langere tijd teveel geweest.Een rontgenfoto heeft niets bijzonders opgeleverd, maar ik heb wel een afspraak bij de orthopeet. Er is wel degelijk iets aan de hand. De pijn is er altijd wel bij zwaar werk, langer zitten, liggen. Ik heb last van stijve spieren en pijn bij het opstaan uit bed, uit een stoel, opstaan vanuit hurkzit,etc. ik doe aan medische fitnis en daar is alweer enkele weken geleden het schema aangepast en wordt nog steeds aangepast omdat de pijn teveel aanwezig is. Ik heb verder last van concentratiestoornis en vermoeidheid, maar ook zijn mijn ogen in sneltreinvaart achteruit gegaan en gaan nog achteruit. Heel vreemd vindt ik dat ik wisselend zicht heb. Soms kan ik zonder bril goed lezen en zijn de letters duidelijk zichtbaar. Een bezoek aan de oogarts leverde niets op. 7 jaar geleden heb ik ook een fietsongeval gehad, waarbij ik over de kop ben gegaan, met als gevolg een kaakbreuk op 3 plaatsen. Sindsdien heb ik ook veel nekklachten gekregen. Wie herkend deze klachten en kan me verder helpen. Want ik voel me door de huisarts niet echt serieus genomen.
Groetjes Marij
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Gezondheid
Pagina 1 van 1