jeukende bobbel ingang vagina

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniem

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2009 11:34 am    Onderwerp: jeukende bobbel ingang vagina

ik heb nou ongeveer al een jaar last van een soort bobbeltje net in de ingang van mijn vagina.. het is begonnen na mijn 1e blaasontsteking die ik vorig jaar had opgelopen in juli.. ik heb toen in december van die capsules gehad die je in moest brenge tegen een schimmelinfectie, het hielp een paar dagen en toen was het weer terug.. het komt de hele tijd op en aan het lijkt wel als ik ongesteld ben dat het niet zo is maarzodra ik dan weer gewoon aan mn pil begin dat t dan na een paar dagen weer terugkomt.. heb ook de dokter er al naar laten kijken en heb toen een zalfje gekregen.. die ik 3 weken meost gebruiken.. ik moet eerlijk bekennen dat ik die kuur nooit elemaal goed heb afgemaakt omdat ik dacht dat t wel over was.. waarschijnlijk omdat ik ongesteld werd.. daarna nog een keer een blaasontsteking opgelopen.. ik weet niet meer wat ik nou wel en niet kan doen..
p.s ik waste me altjd met lactacyd maar ben daar al een paar maanden mee gestopt..
p.ps. de pil die ik gebruik is de yasmin.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Pagina 1 van 1