brandwond onderbeen veel pijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Pijnbestrijding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeannette belde

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 7:15 pm    Onderwerp: brandwond onderbeen veel pijn

hoi ik heb een vraag ik ben dystrofie pataint de ziekte was rustig tot ik gisteren een ketel wat over mijn onderbeen kreeg.
ik heb dat been vaker verbrand er zat een groot litteken op .
nou is op dat litteken een nieuwe blaar gekomen die is open gegaan .
ik heb er nou joduim zalf op zitten drie gazen en die met pleisters vast gezet.
ik was naar hap geweest voelde me niet op mijn gemak en ben weg gegaan te bang dat de arts mijn zeer zou doen .
want ze houden er niet altijd rekening mee dat ik dystrofie heb en doen dan vrij ruw en de artsen die er nou werkten die had ik nog nooit gehad dus voor ik arts gezien heb ben ik weg gevlucht.
naar mijn eigen huisarts durf ik niet want ik ben het vertouwen in hem kwijt hij weet dit niet en dat hoeft hij ook niet te weten nou is mijn vraag hoe moet ik de wond gaan verzorgen want het litteken ligt nou voor de derde keer open zit in rolstoel kan al vijf niet meer lopen maar kruip heel in huis of ik beweeg op mijn bibs rond gebruik binnen geen rolstoel .
waarom weet ik niet maar ik doe dat binnen niet en buiten gebruik ik scootmobiel .
van mijn ouders gekregen wegens hele slechte ervaringen met de wmo heb eltrise rolstoel terug gegeven en ben toen die scootmobiel gaan gebruiken .
ik lig binnen in een stoel omdat zitten pijn doe .

1 hoe verzorg ik brandwond en hoe lang duurt het voor dat de wond dicht .

2 kan het langer duren omdat het een liteken is van een andere brandwond het is al twee keer verbrand geweest

3 is het normaal bij brandwond dat je een krampend gevoel in wondgebied heb

hopelijk kan iemand antwoord geven want naar een arts durf ik niet

jeannette belde
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Pijnbestrijding
Pagina 1 van 1