Anticonceptie: Nuvaring

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Anticonceptie & Abortus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anoniem

BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2007 2:40 pm    Onderwerp: Anticonceptie: Nuvaring

Weet er iemand of je schimmelbestrijdende medicatie (bv. Gyno Daktarin, wordt plaatselijk en inwendig in de vagina ingebracht) mag gebruiken als je de Nuvaring hebt? Blijft de werking van de Nuvaring dan volledig intact?
Naar boven
Natacha

BerichtGeplaatst: Za Apr 21, 2007 4:14 am    Onderwerp:

Hallo,

Ik ben met alle anticonceptie moeten stoppen omdat ik er slecht op reageerde.Sinds 13 de pil beginnen nemen voor acne.Daarna om de 2à3 jaar moeten wisselen van pil omwille van ongemakken.Erna de klevers geprobeerd.Hopeloos irritant.Als laatste de ring.Eerste maanden ok maar dan.Schimmelinfecties alom,uitvallen van de ring,ontsteking in die mate dat ik niet meer kon plassen en sexuele contacten hebben.
Enfin spijtig voor mij maar nu al meer dan 1 jaar alleen condoomgebruik en vrij van alle denkbare ongemakken.
Gewicht terug ideaal,wel meer acne op 32 jaar,geen ontstekingen wel wat meer normale pijntjes van de regels maar opgelost met een supplement,enfin stel je misschien eerst eens de vraag waar die schimmels vandaan komen.
Is dat niet vervelend soms?En trouwens ik stel me vragen bij die crèmes die eerst wel helpen maar erna niet meer.Ah ja als de oorzaak niet wordt aangepakt kan je niet verwachten dat je probleem ineens weggaat met een crème die alleen maar symptomatisch werkt.
Hetzelfde geld voor gebruik van die gebruiksvriendelijke inlegkruisjes.Aiai ik ben er ook mee gestopt en sindsdien bijna geen witverlies meer.

Trouwens dit fenomeen is niets nieuws in de wetenschap hoor.Nu pas begint men de echte effecten van anticonceptie waar te nemen ongeveer 25 jaar na introductie ervan.En dat in al zijn vormen.

Spijtig voor ons natuurlijk dat het niet zo een wondermiddel blijkt te zijn maar eerder een ziekteverwekker.Lees maar eens goed de bijsluiters We worden er zelfs voor gewaarschuwd maar ja wie wil het geloven.Ik wel want ik heb het een kans gegeven om het zelf aan den lijve te ondervinden.

Ik weet dat het niet zo een aangenaam antwoord is op je vraag en zeker niet veilig maar ja eerlijk duurt het langst.

Vele groetjes
Natacha
Naar boven
femke

BerichtGeplaatst: Zo Okt 14, 2007 11:14 am    Onderwerp: nuva ring

hoi allemaal

nou ik gebruik die nuvaring zin's drie weken en het bevalt mij niet zo,,ik heb elke keer na het vrijen dat ik lichtjes bloed verlies heb en vind ook dat hij vrij laag zit.mijn vriend heeft geen last van maar ik wel .en nog een extra min punt ja hoor die puistjes weer.plus in het begin ook lichtelijke vervelende vagina afsheiding.

weet helaas niet meer waar ik aan moet beginnen want tegen de pil kan ik ook niet (heb al 5 soorten gehad en nu dus flink zat),dan kom heel veel aan +puistjes en ik ben net een feeks op die pil oooo niet te genieten gewoon,wil eigenlijk weer mijn oude gezellige mij terug.denk dat wij weer moeten over stappen op de condoom want een kindje willen en kunnen we nog niet in ons leven hebben.

nou gr en hoop voor andere vrouwen dat hij wel werkt Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Anticonceptie & Abortus
Pagina 1 van 1