david valkenburg
|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 10:29 am Onderwerp: EFT documentatie |
|
|
“De oorzaak van alle negatieve emoties is een ontregeling van het energiesysteem in het lichaamâ€.
Mijn naam is David Valkenburg. Ik heb het laatste jaar in Zwitserland EFT-energietherapie gestudeerd en al meer dan 70 mensen van verschillende nationaliteiten succesvol behandeld.
Ik ben sinds begin augustus in Heerlen en hoop veel mensen te helpen.
Hier volgt een korte uitleg.
EFT is een nieuwe manier om van je klachten af te komen.
Ongeacht of het nu psychische of lichamelijke klachten betreft.
Wat is EFT eigenlijk?
Emotional Freedom Techniques (EFT) is een therapie-methode die is gebaseerd op het wegnemen van verstoringen in het energiesysteem van het lichaam.
EFT vermindert op dramatische wijze de ergste pijn van traumatische herinneringen, verdriet, boosheid, fobieën en bijna elke emotionele aandoening die je kunt opnoemen. Verder werkt het snel, langdurig en mild. Het werkt vaak waar niets anders helpt.
EFT is gebaseerd op de ontdekking dat onevenwichtigheid in het energiesysteem van het lichaam diepgaande gevolgen heeft voor het persoonlijk functioneren. Door deze onbalans te corrigeren, vindt vaak heel snelle genezing plaats.
Deze correctie wordt gedaan door op bepaalde plekken op het lichaam te kloppen. De meeste problemen verdwijnen in een paar minuten!
EFT is bijzonder effectief
Persoonlijk bereik ik met EFT in meer dan 95% van de gevallen een duidelijk merkbare verbetering of zelfs een volledige oplossing van het probleem.
EFT heeft zich klinisch bewezen in duizenden gevallen, waaronder:
Trauma, mishandeling, stress, woede, angst, fobie, depressie, verdriet, verslavingen, en honderden lichamelijke (chronische) symptomen inclusief; hoofdpijn, rugpijn, lichaamspijn, ademhalingsproblemen.
Het werkt bij iedereen. Ik pas het toe op alles. Ik kom op verzoek ook bij u thuis.
U kunt mij bellen voor een afspraak of voor meer informatie op mijn mobiele nummer 06-11287106 of e-mail; davidvalkenburg@gmail.com
Bel mij voor een ongelofelijke genezing, ook als u er niet in gelooft, maar wel van uw probleem af wilt! Bel mij!
 |
|