schimmel infectie op de handen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Huiduitslag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bloem

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 8:58 am    Onderwerp: schimmel infectie op de handen

Ik heb nu ongeveer 1.5 week last van uitslag op mijn handen ik had een klein beetje uitslag was nog niet zo erg toen het warm werd ging het spreiden en het jeukt ernorm
ik heb allemaal vocht blaasjes die steeds kanppen en rare blaren en dergelijke
ben er mee na huisarts geweest kreeg eerst wat voor eczeem maar werd het alleen maar erger van nu heb ik een nieuwe creme miconalzolnitraat sinds dinsdag maar heb nog niet het idee dat hetr minder wordt want overal gaat alles met vocht blaasje opzetten of moet dit ook
heb maar weer voor maandag een afspraak bij huisarts gemaakt
heeft iemand ervaring hier mee wordt gek van de jeuk
Naar boven

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 1:39 pm    Onderwerp: Jeuk exeem

Probeer als je het kan verdragen wat zout water(dode zee),of azijn. Maizena papje word gebruikt voor waterpokken?
Gaat niet over maar verlicht even.
Ik moet ook naar de dermatoloog,zit bij mij op mijn gezicht in mijn mond en decoleté, begon bij mij door ogentest bij opticien.jak
Naar boven
Anja

BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2007 8:02 pm    Onderwerp: eczeem

Ik heb jaren geleden hier last van gehad, dit kwam door spanningen. Ik kan me eigenlijk niet goed meer herinneren welke creme ik als laatst had, maar weet nog wel dat ik een hele tijd met het euvel heb gelopen.
Ik had ook handschoentjes aan met zalf er in. Je word stapel van de jeuk, en het zijn blaasjes die openknappen.
Ik werkte destijds in een bakkerij en ben uit mijn werk geraakt door die eczeem. Ik wens je veel sterkte.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Huiduitslag
Pagina 1 van 1