| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
R.K.
|
Geplaatst: Wo Jun 20, 2007 6:25 pm Onderwerp: Veel bulten na gebruik Deet anti insect (met foto) |
|
|
Hallo,
Ik werd deze ochtend wakker met enorm veel rode jeukende rode bulten. Op onderarmen buik en benen. Ik dacht eerst dat het muggenbulten waren (waar ik wel vaker last van heb, echter nooit zo erg), maar ik begin nu toch te twijfelen.
Sinds enkele dagen maak ik gebruik van "Care Plus Deet 40% anti insect spray". Ik begin te denken dat het een allergische reactie is op dit middel. Op mijn linker onder-arm en buik is het het ergst en tel ik zeker 150 muggenbeet achtige bulten.
Ik heb verder bij mijn weten nergens een sterk allergische aanleg voor en ik heb ook nog nooit last gehad van exzeem of iets dergelijks. Ik hoop dat iemand weet hoe ik zo snel mogelijk van deze irritante bultjes af kan komen?
Foto van linker onder-arm:
Mvgr,
R.K. |
|
| Naar boven |
|
|
|
R.K.
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 8:02 am Onderwerp: |
|
|
| Vandaag naar de huisarts geweest. Er werd getwijfeld of het van de Deet komt of eiken processierups. Ik kreeg aerius tabletten voorgeschreven tegen overgevoeligheid. Dat zou de jeuk moeten tegengaan, ik merk er nu nog weinig van... |
|
| Naar boven |
|
|
|
Ikke
|
Geplaatst: Vr Jun 22, 2007 6:40 pm Onderwerp: Bultjes |
|
|
| Ik raad je aan om "Care Plus Deet 40% anti insect spray" niet meer te gebruiken! Het kan heel goed, dat je niet tegen bepaalde stoffen kunt! Veel karnemelk drinken, dat zuivert het bloed en je zult sneller van de bulten af zijn. Sterkte ermee! |
|
| Naar boven |
|
|
|
|