| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anoniem
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 3:19 pm Onderwerp: Door de pil 2x ongesteld??! |
|
|
Ik ben al sinds ruim een jaar aan de pil en afgelopen zomer heb ik een paar keer mijn ongesteldheid uitgesteld ivm vakanties. Waardoor het tijdstip waarop ik normaal ongesteld word verschoven werd.
Nu ik weer volgens de normale manier aan het einde van de strip voor een week met de pil stop is er een rare situatie ontstaan:
Ik word ongesteld in mijn stopweek zoals het hoort, maar ik word vervolgens nog een keer 2 weken daarna ongesteld, op het tijdstip wanneer dat vroeger gebeurde. Dus 2x per maand nu.
Mijn vraag is uiteraard hoe dit is op te lossen. Is het verstandig om een paar maanden met de pil te stoppen om weer een natuurlijke balans op te bouwen en dan pas weer te beginnen? Want zo kan het toch echt niet verder.
Alvast bedankt! |
|
| Naar boven |
|
|
|
?
|
Geplaatst: Wo Jun 13, 2007 5:13 pm Onderwerp: antwoord mensruatie klachten |
|
|
| Hoi ik ben al een jaar onderweg 2x in de maand ongesteld Ook geprobeerd met de pil te regelen, werkte niet werdt dwars door de pil ongesteld wel zo,n 2 weken lang. Nu heb ik af en toe dat ik een maand oversla Heerlijk. Ik ben niet in de overgang. Ben ik op getest. Ga naar Gynaecoloog mischien weet die er raad mee. Mischien moet jij dat ook eens proberen. want het is erg lastig 2x in de maand ongesteld. Je humeur wordt er niet beter op en lichamelijk ga je ook een wrak voelen, daar heb ik teminste last van. |
|
| Naar boven |
|
|
|
|