lientje
|
Geplaatst: Ma Mei 21, 2007 5:57 pm Onderwerp: eiceldonor gezocht |
|
|
Lieve vruchtbare vrouwen van Nederland en Belgie,
Ik heb op deze website een oproepje geplaatst in de hoop op een reactie van een ENGEL die ons wil helpen! Ik ben Evelien 28 jaar oud en samen met mijn partner op zoek naar een eiceldonor omdat wij alleen op deze manier een kindje in onze armen zouden kunnen sluiten..
Helaas heb ik het syndroom van Turner waardoor het ervoor mij niet inzit om op de natuurlijke manier zwanger te worden (heb zelf geen eileiders namelijk) iets waar ik nog steeds heel erg verdrietig om ben.
Onze arts opperde dat de ENIGE mogelijkheid voor ons zou zijn; EEN EICELDONATIE. Dat is natuurlijk niet zomaar iets, zeker ook NIET voor een mogelijke donor.....maar je zou er ons zo ontzettend gelukkig mee maken- ECHT VOOR ALTIJD IN ONS HART GESLOTEN...
We zijn op dit moment 2 jaar bezig in UZ Gent, we hebben 3 pogingen gehad. Waarvan de 2e zelfs een zwangerschap van een tweeling, maar helaas de grote teleurstelling kwam later toen ik in 7e week een miskraam kreeg.
Met de andere foetus liep het in week 13 ook niet goed af, er werd een verdikte nekplooi ontdekt dat kan duiden op een chromosoomafwijking we waren overdondert , waarom wij?, nee he dat kan toch niet niet ons kindje.
Gelukkig leek alles mee te vallen er werd niks gevonden, dus we hadden de babykamer al besteld, happy dat we waren alles leek nu misschien wel mee te vallen en in juni 2006 werd de baby verwacht.
Maar in week 16 merkte ik iets vreemds ik voelde de baby niet, was dat normaal? Ook verdikte ik niet meer ik leek stil te staan.
Dus week 17 naar de gyn die concludeerde dat de baby al een paar dagen dood in de buik zat.
Zover gekomen en dan kun je weer opnieuw beginnen.
Welke lieve vrouw voelt zich aangesproken door mijn verhaal.Mail dan aub naar lientjuh23@hotmail.com |
|