pijn benen dystrofie?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Pijnbestrijding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeannette belde

BerichtGeplaatst: Zo Apr 22, 2007 6:09 pm    Onderwerp: pijn benen dystrofie?

hoi ik ben een jonge meid van 33 jaar heb sinds april vorig rechtse voet in voledige spits staan veel heb van september tot eind maart in gips gezeten
linkse voet in december gebroken en ook tot maart in gips gezeten naar gips verwijdering ook spitsvoet en zit in rolstoel en heb veel pijn
nou vorige week dinsdad door gloeiend heten erwten links voet verbrand pan viel van gastel toen ik hem wou pakken ben toen op de eerste hulp behandeld aan tweede graads brandwond het lag helemaal open nou zit er sinds gisteren bio gaas op heb heel de nacht niet geslapen en de pijn zit door heel het onderbeen heen ik wou vanmorgen gaas verschonen met het deed te zeer om te verschonen dus alleen gazen erbij gelegt en op nieuw verbonden heb toen de eerste hulp gebeld weirgerde alle hulp moest morgen maar naar de polie bellen maar helaas ben ik vrijdag heel onbeschofd behandeld en hebben mijn erg zeer gedaan dus ik durf niet terug nou is mijn vraag voet mag niet nat worden maar de gazen gaan er niet af wat kan ik het beste doen ben ten einde raad heb veel pijn en kan niet slapen Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

jeannette belde
Naar boven
Harry

BerichtGeplaatst: Ma Apr 23, 2007 9:42 pm    Onderwerp: verbrande voet

Is het gaas er al af? Sorry maar ik las je verhaal nu pas! Ik ben zeeman en zit niet altijd aan de computer maar nu lees ik dat verhaal van je en ik vind het vreselijk onbeschoft van de mensen die op die poli werken. Ik wil je alleen maar een hart onder de riem steken om sterk te kunnen zijn en dat als je je klote voelt er nu toch iemand op een verre zee is die aan je denkt en hoopt dat je snel weer beter wordt! Veel sterkte van een ouwe zeebeer! Sad
Naar boven
josé

BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 8:27 pm    Onderwerp: re

hallo
als ik in jouw schoenen zou staan dan hard ik het toch heel voor zichtig het gaas wat nat gemaakt om het zo te verwijderen.laat er op korte termijn er toch nog eens naar kijken want blijf niet te lang door lopen.
neem voor alle zekerheid en het kan geen kwaad....1500mg vitamine c..het is te koop voor een paar euro bij een apotheek in tablet vorm van 500 mg. vitamine c gaat bij deze dossis de pd in geringe maat tegen het licht er aan welke vorm en hoe verder de pd is.
wens je heel veel sterkte en blijf je verhaal volgen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Pijnbestrijding
Pagina 1 van 1