hemangioom/aardbeivlekje

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Baby verzorging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
greet

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 4:29 am    Onderwerp: hemangioom/aardbeivlekje

dag, mijn dochterje,ondertussen bijna 4,heeft vanaf haar geboorte een aardbeivlekje of hemangioompje op haar wangetje. Deze is nu bijna weg,maar je blijft om het moment toch nog wat bloedvaatjes zien. Mijn vraag is of deze nu nog helemaal gaan verdwijnen of of je toch nog iets blijft zien later. Ze had ook een hemangioompje op haar oogje, maar dit was geen vlek maar een bolletje, ook dit is zeer sterk weggerokken maar is toch nog steeds wat zichtbaar.Wat moet ik daar van verwachten.Als iemand er ervaring mee heeft, reageren hè! Groetjes en tot gauw.
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 9:15 pm    Onderwerp:

Onze dochter(14 01 94)is geboren met 2 grote hemangiomen op haar rug en schouder. Die op haar rugis zonder problemen grotendeels weggetrokken (diameter was 7 cm), die op haar schouder is meermalen opengebarsten met zeer zwaar bloedverlies en vervolgens erg verlittekend. Soort brandwond op grote blaar (diameter 5cm). toen onze dochter 9 werd, was ze alle opmerkingen van kinderen over haar plek zat, iedere zomer opnieuw als de zomerkleren tevoorschijn kwamen en op haar eigen verzoek is ze op de wachtlijst van plastische chirurgie geplaatst. Op 24 nov 2003 is ze geopereerd en ze heeft nu alleen 6 cm lang litteken op haar schouder. Mijn advies: zoveel mogelijk afblijven gaat vanzelf weg maar kan dus 10 jaar duren. alleen plastische chirurgie als het bloed uit de plek is verdwenen (te zien aan de kleur ca. met 8 jaar)enbij littekenweefsel door bloedingen uit het verleden.
Naar boven
Trijnie

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2007 12:02 am    Onderwerp:

Ook mijn dochter heeft een aardbeivlekje. Bij haar geboorte was een heel klein plekje te zien op haar voorhoofd(linksboven), deze groeide en werd dikker. Nu is ze drie jaar en het plekje is al wat minder rood maar toch nog dik. Mij hebben ze verteld dat het wel zou verdwijnen, wel duurt dat ongeveer 7 jaar.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Baby verzorging
Pagina 1 van 1