heesheid, hooikoorts???

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Hooikoorts
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kim

BerichtGeplaatst: Ma Jan 15, 2007 8:26 pm    Onderwerp: heesheid, hooikoorts???

hoi, voor het derde achtereenvolgende jaar heb ik in de maand mei last van heesheid. Het begint met een beetje schor zijn en dat wordt steeds erger, het houdt een paar weken aan. Hierna krijg ik langzaam mijn eigen stem weer terug. Ik heb hier vorig jaar logopedie voor gehad en ik dacht eerst ook aan stress/spanningen. Maar omdat daar nu helemaal geen sprake van is vroeg ik me af of het een vorm van hooikoorts zou kunnen zijn. Ik ben licht astmatisch en moet dagelijks niezen het hele jaar door. Wie herkent dit en heeft er iemand tips? Alvast bedankt!
Naar boven
bv

BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 10:29 pm    Onderwerp: middel tegen hooikoorts

ik gebruik nu een maand Qi-clips tegen mijn hooikoorts.
ik ben erg tevreden en zit vol energie.
nooit gedacht nog iets te vinden wat wel werkt.
Naar boven
Edwin

BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 11:21 am    Onderwerp: Heesheid

Dat herken ik. Ik heb nu al een aantal jaren achtereen in de periode "eind april en begin mei" last van heesheid. (Nu al drie dagen achtereen mijn stem volledig kwijt.)
Ik merk dat het begint als het mooi en droog weer is en de wind naar het oosten draait. Ik denk dat het iets met de "berken" te maken heeft alhoewel ik er pas sinds enkele jaren last van heb. Ook ik ben licht astmatisch (al zo'n twintig jaar). Inmiddels is de heesheid uitgebreid tot een flinke verkoudheid.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Hooikoorts
Pagina 1 van 1