| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anoniem
|
Geplaatst: Di Feb 06, 2007 1:06 pm Onderwerp: gobusgevoel(krop in de keel) |
|
|
| ik heb al lange tijd last,van een zogezegde krop in de keel,soms is dit niet uit te houden.ik heb al een gastroscopie laten doen,die wees uit dat ik slokdarmonts.en een klein maagbreuk heb.hiervoor krijg ik nexiam,ook heb ik al een echografie laten doen van mijn schildklier,alles was hier inorde.ik heb dikwijls een zeer slechte smaak in mijn mond ,keel.volgens de huisdokter zou het om stress gaan,daar neem ik dan 's avonds een xanax voor,maar ook hier gaat het niet mee over.het is soms niet uit te houden,en dan denk ik,dat er iets in mijn keel zit,of ze gaan elk moment mijn keel dichtknijpen.wie weet raad,je zou me er erg goed mee helpen. |
|
| Naar boven |
|
|
|
anoniem
|
Geplaatst: Za Feb 10, 2007 2:28 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik kan niet echt raad geven. Heb echter ook regelmatig last van zo'n gevoel. Ik denk ook dat het door maagbreuk en stress komt |
|
| Naar boven |
|
|
|
anoniem
|
Geplaatst: Vr Aug 03, 2007 10:11 pm Onderwerp: gobusgevoel brok in de keel |
|
|
| Hopelijk ben je nu reeds verlost van die vreselijke brok in je keel maar wou toch even reageren aangezien ik met hetzelfde probleem kamp nu reeds een 4 tal mnd.Heb net zoals jij constant een brok in de keel met spiepijn in de hals.OOk neem ik xanax en dit verlicht het wel maar toch.Heb mijn moeder 5mnd geleden verloren en even later stak het probleem op.Ben bang geweest bloedonderzoeken wijzen niks uit,vele dokters geraadpleegt en steeds dezelfde diagnose :verdriet .Ondertussen ben ik elke dag bang dat mijn pilletje uitgewerkt is en mijn krop weer opsteekt wat soms heel beangstigend is en waar je totaal geen controle over hebt en je het ook niet kan genezen.Enkel ik zelf kan dat als alles hierboven weer op een rijtje staat.Er niet aan denken gaat niet aangezien ze er steeds is .Misschien kamp jij ook met verdriet of stress .IK ga die in elk geval aanpakken en hoop voor jouw hetzelfde.veel succes. |
|
| Naar boven |
|
|
|
ANONIEM40
|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 11:17 am Onderwerp: KROP IN DE KEEL |
|
|
| Hallo,ik heb sinds 1,5jaar last van deze zogezegde krop in de keel. Ook ik heb onderzoeken in het ziekenhuis ondergaan, ben ik bij verschillende artsen geweest, ook al homeopathie en acupunctuur geprobeerd... Maar niets helpt! Ik neem iedere dag een xanax en een spierontspanner (dit helpt ongeveer 4uur) en 's avonds een slaappil omdat ik absoluut niet kan slapen want mijn hart slaat tilt omdat mijn keel dichtgesnoerd zit. Ik ben 40 jaar en heb 3 kinderen! Ik wil hier echt vanaf geraken en terug 'normaal' zijn. Wie kan mij helpen want ik ben teneinde raad!!! |
|
| Naar boven |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 1:30 pm Onderwerp: krop in de keel |
|
|
Heel erg herkenbaar allemaal. Ik heb er reeds 2 jaar last van. Soms gaat het wat beter maar echt weg is het nooit. Het enige wat me gerust stelt is dat ik het al zo lang heb en dus niks ernstigs kan zijn. Heb ook een tijdje last gehad van een angststoornis, maar dat is voor 99% voorbij. Meestal kan ik het globusgevoel relativeren, maar soms domineert het mijn gedachten in die mate dat ik nauwelijks nog normaal kan functioneren. Ik hoop dat het verdwijnt zoals het gekomen is: van de ene dag op de andere, en liefst vandaag als het even kan...  |
|
| Naar boven |
|
|
|
|