Diabetes!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Diabetes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
probleem.net

BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 2:16 pm    Onderwerp: Diabetes!

Hey hallo,

Ik zelf heb geen diabetes.

Steeds meer mensen in mijn omgeving hebben er last van. Daarom de reden dat wij van http://diabetes.probleem.net een dochter hebben gemaakt die alleen over diabetes gaat. Wij hopen hiermee bezoekers van het internet genoeg informatie te kunnen geven over deze 'ziekte'.

Voor suggesties of extra links kunt u ons altijd aanspreken.

PS: Wij zijn nog steeds bezig met updaten van deze site. Heeft u toevoegingen, laat het ons weten!. Wij nemen alle contact mails serieus.
Naar boven

BerichtGeplaatst: Wo Sep 15, 2010 7:09 am    Onderwerp:

Ik heb al jaren diabetes en ook overgewicht. Na al deze jaren van onzekerheid heb ik mij aangemeld bij de BizzyFit Club in Sportstad Heerenveen. Zij bieden je begeleid sporten, omdat het kleinschalig is heb je veel begeleiding en een persoonlijke aanpak. Je krijgt voordat je begint met het sporten een uitgebreide test, dit doen ze om een persoonlijk trainingsprogramma samen te stellen. Ze hebben ook een programma voor mij samengesteld met de aandacht voor mijn diabetes. Elke 3 maanden heb je een test, om het programma eventueel aan te passen. Ik heb ook vaak een poging om te sporten en af te vallen, maar dat is zo’n massa waar ik geen begeleiding heb en dan is mijn motivatie snel verdwenen. Ook bieden ze mij de mogelijkheid voor voedingondersteuning. Dit is ideaal als je dus diabetes hebt zoals ik. Het is bij de BizzyFit Club heel persoonlijk en veel begeleiding, dus je boekt ook echt resultaat. Zo ben ik in een jaar 20 kilo afgevallen zonder een streng dieet, maar wel met voedingsadvies voor diabetes. Dit is echt een aanrader voor mensen met diabetes, want mijn suikers zitten nu op een normale waarde!
Naar boven
Miranda

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 2:58 pm    Onderwerp: lifestyleprogramma's

Beste Lezer,
Ik ben een student Sportmanagement aan de Hanzehogeschool in Groningen. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie. Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar beweeg en lifestyleprogramma’s voor mensen met astma, COPD, diabetes, fibromyalgie, obesitas en rug-, schouder- en nekklachten. Zelf heb ik ook astma en hou ik ervan om te sporten. Echter merk ook ik wel eens dat het moeilijker is om te sporten door mijn astma. Om deze redenen leek het mij interessant om onderzoek te doen naar deze beweeg en lifestyle programma’s. Ik heb gekozen voor bovengenoemde klachten omdat hier vaak programma’s voor worden opgezet. Ik hoop dat u mij wil helpen met mijn onderzoek door een enquête in te vullen. De enquête zal slechts 7 minuten van uw tijd in beslag nemen ,maar zal mij erg helpen bij het onderzoek. Wanneer mijn onderzoek af is zal ik de uitkomsten op deze site plaatsen. Dit kan ook voor u interessant zijn, gezien er ook gekeken wordt naar de gunstige effecten van welnessactiviteiten bij mensen met astma, fibromyalgie, diabetes, COPD, obesitas en rug-, schouder- en nekklachten.
Door op de volgende link te drukken komt u bij de enquête: www.thesistools.com/web/?id=152076
Alvast bedankt voor uw moeite
Met vriendelijke groet,
Miranda Wolfslag
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Diabetes
Pagina 1 van 1