brugada syndroom

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Hartziekten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wendy

BerichtGeplaatst: Za Apr 21, 2007 12:58 pm    Onderwerp: brugada syndroom

hallo..

bij mijn vriend(26 jaar) is het brugada syndroom vorig jaar ontdekt. hij heeft een ablatie gehad en daarna was zijn ritme stoornis niet meer op te wekken dus kreeg hij gelukkig geen ICD. er is DNA onderzoek verricht en we hebben daar nu pas de uitslag van. het blijkt dat ze een mutatie ontdekt hebben die nog niet eerder is beschreven en we worden nu doorgestuurd naar de klinisch geneticus in amsterdam voor nader onderzoek.

ik vraag me af of er meer mensen zijn met het brugada syndroom die ons wat meer kunnen vertellen>
mijn vriend heeft weer de klachten terug van hartritmestoornissen en we maken ons erg druk..
bedankt !!
Naar boven
Pat

BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 3:40 pm    Onderwerp: brugada

Hoi Wendy.

Ik kan me er wat bij voorstellen.
Ik zit ook in de molen voor allerlei onderzoeken. Het staat nog niet 100% vast maar naar alle waarschijnlijkheid heb ik ook hetzelfde syndroom.
De testresultaten van mijn EFO zijn opgestuurd naar dokter Brugada zelf in Spanje. Daar zit ik nu op te wachten.
Maar mede omdat ik een hartritme stoornis heb gekregen tijdens de EFO zijn ze niet echt positief.
Ik heb zeker niet het idee dat ik hier zo een keer dood bij neer ga vallen maar ook ik maak me toch wel ongerust.
Veel sterkte ermee.
Naar boven
sh

BerichtGeplaatst: Zo Mei 09, 2010 4:59 pm    Onderwerp:

word lid van de facebookpagina Brugada syndroom_BENELUX
Naar boven
Linda

BerichtGeplaatst: Zo Aug 01, 2010 6:43 pm    Onderwerp:

http://brugadasyndroom.hyves.nl

MELD JE AAN EN DEEL JE ERVARING!!
Naar boven
Berichten van afgelopen: