| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anoniem
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 7:01 am Onderwerp: baby is bang |
|
|
| Sinds ongeveer twee weken kost het ons de grootste moeite om onze een jaar oude dochter achter te laten bij de onthaalmoeder. Ze was altijd erg sociaal en nooit bang van andere mensen of andere kindjes in de opvang. Dat is ze nu wel. We kunnen haar niet meer loslaten bij de onthaalmoeder of ze begint hysterisch te huilen. Ze kruipt niet meer, speelt niet meer, wil enkel in de stoel of gepakt worden. Thuis is ze blij en opgewekt. Van de onthaalmoeder zelf of haar familie heeft ze ook geen schrik. Allen van de kindjes. Ik weet niet hoe ik dit probleem kan oplossen. Heeft iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? |
|
| Naar boven |
|
|
|
veerle
|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 7:18 am Onderwerp: |
|
|
Dat is de fameuze scheidingsangst waarschijnlijk.Ja, dat is één van die periodes waar ze door moeten hoor,en moeten leren dat de mama terug komt. Het zal vanzelf wel beteren hoor!
Veerle |
|
| Naar boven |
|
|
|
Lieke
|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 10:05 am Onderwerp: |
|
|
| Ga eens na of er niks gebeurd is bij de onthaalmoeder. Heeft ze zich verschrokken voor iets? Is er iemand boos gaan reageren op haar? Zijn er andere kinderen bij gekomen? Of heeft ze een nare ervaring mee gemaakt? Alleen maar scheidingsangst, dat kan ik moeilijk geloven. |
|
| Naar boven |
|
|
|
|