| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ria
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 12:04 pm Onderwerp: baarmoeder onderzoek |
|
|
Ik wilde alleen graag weten wat een cis onderzoek is. ik heb hier van alles gelezen.
Ik verlies al tijden bij mijn menustr. veel bloed en ben het altijd zeer heftig. Het laatste half jaar was ik het al niet meer en in de maand december kreeg ik een spontane bloeding van ongeveer 4 weken waar ik pakken ob en maandverband bij heb aangeleverd. Met de kerst was ik gevallen en dacht ga maar weer eens vragen na de zoveelste x Waarom ik zo moe ben en me eigen afgemat voel. Nou je weet het wel bloed prikken en jahoor bloedgehalte te laag. meteen naar het ziekenhuis verwezen (was al een afspraak gemaakt voor me). Ik moet volgende week terug komen voor een echo. Wat gebeurt er begin ik in het weekend weer met ee bloeding (gevoelsmatig gewoon ongesteld)dokter gebeld hup weer komen. weer bloedonderzoek(nog steeds te laag, maar met alles wat je nu slikt komt er langzaam een verbetering.Meteen een echo en weefsels weggehaald. Nou moet ik woensdag 17 januari terug komen voor een cis onderzoek. bij de gewone echo zak ze aan de linkerkant van mijn baarmoeder een zwarte vlek. Nu vond ik dit al geen pretje , maar wat is een cis. Ik hoor hier vrij veel ervaringen over de baarmoeder. dank jullie voor het luisteren en ik hoor graag een reactie.(ben best wel bang) groetjes Ria |
|
| Naar boven |
|
|
|
Gatlin
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 12:05 pm Onderwerp: |
|
|
beste,
ik denk dat de dokter een 'ciste' bedoelde..
dat is een gezwel in je baarmoeder. De vraag is natuurlijk of die goed of slechtaardig is..
misschien zit ze net voor je eileider, of in de weg voor je maandstonden door te laten, of denkt je lichaam steeds dat je zwanger bent, en dan na een tijdje merkt die dat dat niet zo is, en heb je pas na enkele maanden je maandstonden, en dan héél hevig.
Was ik in juow plaats zou ik me eens grondig laten onderzoeken, en kijken of die ciste kwaad kan. (zo te zien wel, want ze maakt dat je moeilijke menstruatie hebt)..
en misschien kijken voor een optie om die te laten wegnemen..
groetjes en heel succes |
|
| Naar boven |
|
|
|
gerdien
|
Geplaatst: Vr Feb 11, 2011 8:21 am Onderwerp: CIS-echo |
|
|
hej, ik weet niet of je het onderzoek al gehad hebt, maar ik moet over 2 weken.
een CIS-echo is een inwendige echo, waarbij er gel/water (dat wisselt per arts) in je baarmoeder gespoten word.
doordat het contrast dan veel groter is als bij een gewone echo, kunnen ze beter zien of alles er wel goed uitziet.
je kunt er ook op googelen. dan kan je nog meer info vinden.
sterkte met je menstruatie! |
|
| Naar boven |
|
|
|
|