aanhangsel uit vagina

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie Forum Index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sacha

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 7:36 pm    Onderwerp: aanhangsel uit vagina

goeden Avond,

Ik zit met een raar probleem:

Ik had vanmorgen sex met mijn vriend en hij merkte, toen hij klaar was, op dat ik bloedde. Ik moest niet ongesteld worden en mijn maagdevlies kon het ook niet zijn

Ik ging kijken wat het probleem was en zag dat er een aanhangsel uit me vagina kwam.

Na grondig op het internet gezocht te hebben, dacht ik aan een klier van Bartholin, maar ik neem aan dat dat heel erg veel pijn gedaan moest hebben als die tijdens de sex was afgebroken

Ik keek even later nog beter en zag dat hij precies in het midden onder me plasbuis zat.

Ik moet daarbij opmerken dat ik als ik vroeger een tampon uitdeed hij aan een in het midden zittend "aanhangsel" ( die toen der tijd vast zat!) bleef hangen. Die is nu weg ( dus ik neem aan dat hij los zit)
De onderkant van dat aanhangsel begint nu ook al zwart te worden.

Mijn moeder heeft ook nog even gekeken en zij DENKT! dat het er al zat en gewoon aan het groeien is.. maar dan vraag ik mij weer af waarom ik dan uitgerekend vandaag éénmalig bloedde!

Ik ga morgen naar mijn huisarts maar ik zit hier met trillende handen, vandaar dat ik hoop dat er hier mensen zijn die het probleem herkennen! Ik kan ook 0,0% op het internet vinden, vandaar de grote zorgen!

Het is een heel lang verhaal, sorry daarvoor, maar ik hoop zo een gespecificeerd mogelijke uitleg te geven.

N.b. Ik ben 17 jaar, heb geregeld sex zonder condoom ( wel met de zelfde jongen Wink ) en ben nog nooit zwanger geweest o.i.d.

Alvast heel erg bedankt
Naar boven
Vanessa

BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 3:14 pm    Onderwerp:

Sacha, hoe is het afgelopen?
Naar boven

BerichtGeplaatst: Wo Feb 21, 2007 10:15 am    Onderwerp: Klier van Bartholin

Meer info over de Klier van Bartholin.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klier_van_Bartholin
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Ma Jul 06, 2009 3:46 pm    Onderwerp: hetzelfde

omg ik heb precies hetzelfde maar weet echt niet
wat het is en wat ik moet doen.
ik heb het sinds ik seks gehad heb met me vriend maar nu
elke keer als we het weer doen gaat het heftig bloeden ??
ik durf niks te zeggen tegen me ouders want ze weten niet dat ik seks heb met me vriend omdat me moeder
vind dat je 18 moet zijn en ik ben 16 !

aub vertel me wat ik hier tegen kan doen of wat het iedergeval is??!!

xx
Naar boven
anoniem

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2009 1:35 pm    Onderwerp:

Heb je al duidelijkheid gekregen? Ga anders langs de huisarts dit kan je ook samen met je vriend doen.
Naar boven

BerichtGeplaatst: Zo Dec 26, 2010 1:59 am    Onderwerp:

ikherken het ook, ik weet de antwoorden van jullie zijn al vet lang terug maar als iemand dit leest en weet wat het is wil ik het graag weten! want bij mij begon het ook ineens te bloeden en ik vond het nogal raar,
het heeft niks met sex te maken want ik heb zelf nog geen sex en ik heb het ook..
k hoor het evengoed graaag als iemand wat weet!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum index -> Vagina, Baarmoeder & Eierstokken
Pagina 1 van 1